StoryEditor

OVKO predstavuje redizajnované produkty

26.07.2021, 18:07
Autor:
(pš)(pš)
Dominantným je vizuál, ktorý vznikol pod taktovkou agentúry applepie.

Novofruct prednedávnom predstavil značku DayUp, kampaň pre ňu vytvorila agentúra applepie. V súčasnosti spoločnosť v spolupráci s tou istou agentúrou prichádza s propagáciou redizajnovaných produktov detskej výživy OVKO.

V roku 2021 prešla značka OVKO viacerými významnými zmenami. Prvou bol kompletný redizajn značky v rámci ktorého bolo upravené logo, aj všetky produkty pre domáci a zahraničný trh. Druhou, nemenej dôležitou zmenou bolo zintenzívnenie komunikácie. Tá sa sústredila na komunikáciu na sociálnych sieťach a OOH nosiče. Novú webstránku, key vizuál, OOH, ako aj online kampaň pripravila agentúra applepie.

Idea kampane je dať slovo hlavným konzumentom, a to deťom. Nielen v OOH, kde vyťahujeme ich referencie na OVKO, ale aj na sociálnych sieťach, kde celú komunikáciu vidíme z ich pohľadu. Hovoríme teda o prvej detskej recenzii na prvú voľbu mamičiek. 

archív

Vizitka:
Klient:
Peter Kostický, Marketing Manager NOVOFRUCT SK
Agentúra: applepie
Account Director: Juliana Priatková
Creative Director: Matej Králik
Ideamaker:  Lenka Hamorská, Tomáš Kučírek
Art Director: Jakub Frohlich
3D: Ivo Šmidt
Soc. med. Manager: Aneta Petrejová

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 07:26