Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
29.07.2021, 09:41

Nemastná-neslaná olympiáda. Zahraničné médiá píšu o strate divákov a rozpačitom postoji zadávateľov

Značky sa obávajú o svoj imidž a televíziám škodí vypadávanie favoritov.

Nemastná-neslaná olympiáda. Zahraničné médiá píšu o strate divákov a rozpačitom postoji zadávateľov
Zdroj: TASR

Japonsko plánovalo využiť olympiádu na to, aby si vo svete upevnilo postavenie technologického lídra. Ambíciu však zatienila pandémia a Tokio sa stalo mestom kontroverzie. Športové podujatie je už v plnom prúde, no pacientov s koronavírusom pribúda a obyvatelia Japonska si podľa zahraničných médií želajú, aby sa hry prerušili.

Na atmosféru v spoločnosti reagoval minulý týždeň jeden z hlavných partnerov olympiády.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.