Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
04.08.2021, 13:25

Jameson rozšíril portfólio produktov. Komunikačnú kampaň novinky vymyslela MUW Saatchi & Saatchi

Novinka na trhu Jameson Ginger & Lime spraví z každého barmana.

Jameson rozšíril portfólio produktov. Komunikačnú kampaň novinky vymyslela MUW Saatchi & Saatchi
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

Jameson sa rozhodol toto leto odprezentovať svoj ready to drink nápoj – Jameson Ginger & Lime. Ide o nový produkt v ich portfóliu, ktorý v sebe spája kombináciu zázvorového toniku, limetky a írskej whiskey. Drink v plechovke bol uvedený do predajní už v apríli 2021, avšak bez sprievodných marketingových aktivít. Úlohou bolo preto rozšíriť povedomie o miešanom drinku s nízkym obsahom alkoholu.

V rámci teasingu sa agentúra zamerala na vyvolanie zvedavosti pomocou kapely Billy Barman. Tá informovala cez svoje sociálne siete, že už čoskoro odhalí Letnú novinku na trhu. Fanúšikovia a fanúšičky tak nadobudli pocit, že chalani z kapely majú novú pieseň alebo album.

Snaha presvedčiť ľudí, že Letnú novinku na trhu si nesmú nechať ujsť, sa podarila a informácie o evente vyvolali potrebný buzz. Pred samotným koncertom frontman kapely Juraj Podmanický 250 účastníkom predstavil Letnú novinku na trhu Jameson Ginger & Lime, ktorú si mohli následne vychutnávať zadarmo počas celého eventu. Okrem toho, že si po dlhej dobe užili koncert najznámejších slovenských Barmanov, zistili aj to, že sa z hocikoho môže vďaka Jameson Ginger & Lime stať barman.

Zdroj: MUW Saatchi &amp

​Na tejto myšlienke stojí aj následná komunikácia na sociálnych sieťach. Novinka od Jamesona dokazuje, že nie sú potrebné fancy barmanské pomôcky, aby si ľudia namiešali zábavu. Stačí otvoriť plechovku miešaného drinku.

O novinke na trhu sa fanúšikovia a fanúšičky dopočuli aj v rádio spotoch a na Spotify, a to vďaka prvej Jameson hudobnej reklame. Letná novinka na trhu, ktorá aj z teba spraví barmana, sa objavovala aj na reklamných banneroch.

Za ideou uvedenia drinku Jameson Ginger & Lime na trhovisku a celkovou kreatívou kampane stojí MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa postarala aj o produkciu.

Vizitka kampane:
Klient: Pernod Ricard Slovakia, Veronika Fašková, Martin Rusko
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Team Leader: Tomáš Romanec
Account Directorka: Anh Doan
Art Director/-ka: Kristína Baňasová, Jozef Arpa
Copywriter/-ka: Radka Olekšáková, Tomáš Romanec
Account Managerka: Dominika Zachová
Social Media Managerka: Mojmíra Némethová
Strategy: Jakub Straka
Video produkcia/kamera: Lukáš Krist
Videomaker: Martin Sirotný

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.