StoryEditor

Jameson rozšíril portfólio produktov. Komunikačnú kampaň novinky vymyslela MUW Saatchi & Saatchi

04.08.2021, 13:25
Autor:
redred
Novinka na trhu Jameson Ginger & Lime spraví z každého barmana.

Jameson sa rozhodol toto leto odprezentovať svoj ready to drink nápoj – Jameson Ginger & Lime. Ide o nový produkt v ich portfóliu, ktorý v sebe spája kombináciu zázvorového toniku, limetky a írskej whiskey. Drink v plechovke bol uvedený do predajní už v apríli 2021, avšak bez sprievodných marketingových aktivít. Úlohou bolo preto rozšíriť povedomie o miešanom drinku s nízkym obsahom alkoholu.

V rámci teasingu sa agentúra zamerala na vyvolanie zvedavosti pomocou kapely Billy Barman. Tá informovala cez svoje sociálne siete, že už čoskoro odhalí Letnú novinku na trhu. Fanúšikovia a fanúšičky tak nadobudli pocit, že chalani z kapely majú novú pieseň alebo album.

Snaha presvedčiť ľudí, že Letnú novinku na trhu si nesmú nechať ujsť, sa podarila a informácie o evente vyvolali potrebný buzz. Pred samotným koncertom frontman kapely Juraj Podmanický 250 účastníkom predstavil Letnú novinku na trhu Jameson Ginger & Lime, ktorú si mohli následne vychutnávať zadarmo počas celého eventu. Okrem toho, že si po dlhej dobe užili koncert najznámejších slovenských Barmanov, zistili aj to, že sa z hocikoho môže vďaka Jameson Ginger & Lime stať barman.

MUW Saatchi &

​Na tejto myšlienke stojí aj následná komunikácia na sociálnych sieťach. Novinka od Jamesona dokazuje, že nie sú potrebné fancy barmanské pomôcky, aby si ľudia namiešali zábavu. Stačí otvoriť plechovku miešaného drinku.

O novinke na trhu sa fanúšikovia a fanúšičky dopočuli aj v rádio spotoch a na Spotify, a to vďaka prvej Jameson hudobnej reklame. Letná novinka na trhu, ktorá aj z teba spraví barmana, sa objavovala aj na reklamných banneroch.

Za ideou uvedenia drinku Jameson Ginger & Lime na trhovisku a celkovou kreatívou kampane stojí MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa postarala aj o produkciu.

Vizitka kampane:
Klient: Pernod Ricard Slovakia, Veronika Fašková, Martin Rusko
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Team Leader: Tomáš Romanec
Account Directorka: Anh Doan
Art Director/-ka: Kristína Baňasová, Jozef Arpa
Copywriter/-ka: Radka Olekšáková, Tomáš Romanec
Account Managerka: Dominika Zachová
Social Media Managerka: Mojmíra Némethová
Strategy: Jakub Straka
Video produkcia/kamera: Lukáš Krist
Videomaker: Martin Sirotný

01 - Modified: 2021-06-03 12:49:19 - Feat.: 0 - Title: Jameson novou reklamou pripomína, že sa uvoľnili opatrenia a otvorili bary
01 - Modified: 2022-05-16 09:52:07 - Feat.: - Title: Jameson v novej kampani spraví z každého barmana 02 - Modified: 2021-11-03 06:31:09 - Feat.: - Title: Vianoce v Telekome: Operátor v spote myslí na každého. Aj na tých, ktorí budú v práci 03 - Modified: 2021-10-05 09:41:14 - Feat.: - Title: ČSOB hľadá pomocou novej kampane najvitálnejších Slovákov 04 - Modified: 2021-08-31 12:04:19 - Feat.: - Title: Ako môže vyzerať jedlo budúcnosti? 05 - Modified: 2021-08-31 11:54:59 - Feat.: - Title: Vypadnutý internet vám už zábavu nepokazí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. júl 2024 19:37