Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
25.08.2021, 10:02

Zlatý klinec 2021: Držme si palce, chceme sa všetci stretnúť

Z rozhovoru sa dozviete:

  • akým kľúčom sa vyberá agentúra, ktorá navrhuje vizuálny koncept súťaže
  • ako sa vyberá téma ročníka
  • prečo si organizátori v tomto roku zvolili tému plošného testovania kreativity
  • nové kategórie pre tento ročník
  • kto bude predsedom porôt a akými ďalším zmenami prešla porota
Zlatý klinec 2021:  Držme si  palce, chceme sa všetci stretnúť
Zdroj: archív

Termín súťaže o najlepšie kreatívne reklamy Zlatý klinec 2021 sa pomaly blíži. Všetci priaznivci slovenskej reklamy by si mali dať do kalendára 24. september, kedy sa uskutoční odovzdávanie ocenení pre najlepšie práce, spoznáme talent slovenskej reklamy -  Filipa ako aj najúspešnejšiu Agentúru večera. Organizačný výbor súťaže aj v tomto roku pripravil novinky. Za usporiadateľov o nich hovorí Alexander Smik, člen prezídia Kras-u.

Mohli sme vidieť vizuálny koncept tohtoročného Zlatého klinca. Kto ho navrhuje?
Ako organizátori máme dohodu, že vizuálny koncept aktuálneho ročníka navrhuje vždy jedna z členských agentúr KRAS-u (Klubu reklamných agentúr Slovenska). V tomto roku túto úlohu na seba zobrala agentúra MullenLowe GGK. Ako organizátori nechávame agentúre priestor na realizáciu, v podstate je to jej prezentácia.

Zdroj: MullenLowe GGK

Ako sa vyberá téma ročníka?
Agentúra, ktorá robí vizuálnu identitu Klinca, predloží organizátorom návrhy, vrátane návrhov na vizuálny koncept. Rád by som povedal, že sa snažíme spoločne nájsť nejaké riešenie, o ktorom si myslíme, že je v danej chvíli to najlepšie a mohlo by zaujať aj brandžu.

Ako vzniká Klinec?
Zlatý klinec organizujú spoločne KRAS, Art Director´s club (ADC) a Stratégie. Z týchto

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.