Termín súťaže o najlepšie kreatívne reklamy Zlatý klinec 2021 sa pomaly blíži. Všetci priaznivci slovenskej reklamy by si mali dať do kalendára 24. september, kedy sa uskutoční odovzdávanie ocenení pre najlepšie práce, spoznáme talent slovenskej reklamy - Filipa ako aj najúspešnejšiu Agentúru večera. Organizačný výbor súťaže aj v tomto roku pripravil novinky. Za usporiadateľov o nich hovorí Alexander Smik, člen prezídia Kras-u.
Mohli sme vidieť vizuálny koncept tohtoročného Zlatého klinca. Kto ho navrhuje?
Ako organizátori máme dohodu, že vizuálny koncept aktuálneho ročníka navrhuje vždy jedna z členských agentúr KRAS-u (Klubu reklamných agentúr Slovenska). V tomto roku túto úlohu na seba zobrala agentúra MullenLowe GGK. Ako organizátori nechávame agentúre priestor na realizáciu, v podstate je to jej prezentácia.
Ako sa vyberá téma ročníka?
Agentúra, ktorá robí vizuálnu identitu Klinca, predloží organizátorom návrhy, vrátane návrhov na vizuálny koncept. Rád by som povedal, že sa snažíme spoločne nájsť nejaké riešenie, o ktorom si myslíme, že je v danej chvíli to najlepšie a mohlo by zaujať aj bran...
Zostáva vám 85% na dočítanie.