Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.07.2016, 16:42

Wiktor Leo Burnett a MADE BY VACULIK majú shortlist z Cresta Awards

Porota ocenila zhudobnené výkyvy na finančnej burze a pochod za homosexuálov.

Wiktor Leo Burnett a MADE BY VACULIK majú shortlist z Cresta Awards
Zdroj: youtube.com

Na 24. ročníku new yorskej súťaže Cresta Awards sa do finále dostali i slovenské agentúry. Wiktor Leo Burnett s prácou PlayDowJones, ktorá už získala bronz v Cannes.  Agentúra v nej doslova zhudobnila výkyvy na finančnej burze. Na Cresta Awards zabodovala práca v kategórii Integrated Campaigns.

Rovnako má zatiaľ shortlist aj česká pobočka agentúry MADE BY VACULIK za prácu, v ktorej chceli povedať, že všetci sme rovnako teplí. Išlo o aktivitu, ktorá mala podporiť pochod za homosexuálov. Agentúra ukázala pomocou termokamery, ktoré časti tela sa aktivizujú pri bozkávaní - či už išlo o homesexuálov alebo heterosexuálov. Pomocou Facebookovej aplikácie sa menili profilové fotografie tých, ktorí sympatizovali s pochodom za práva homosexuálov, za profilové fotografie ako z termokamery.

Súťaž Cresta Awards oceňuje najkreatívnejšie kampane od roku 1993. Víťazi budú známi 17. októbra 2016.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.