Na 24. ročníku new yorskej súťaže Cresta Awards sa do finále dostali i slovenské agentúry. Wiktor Leo Burnett s prácou PlayDowJones, ktorá už získala bronz v Cannes. Agentúra v nej doslova zhudobnila výkyvy na finančnej burze. Na Cresta Awards zabodovala práca v kategórii Integrated Campaigns.
Rovnako má zatiaľ shortlist aj česká pobočka agentúry MADE BY VACULIK za prácu, v ktorej chceli povedať, že všetci sme rovnako teplí. Išlo o aktivitu, ktorá mala podporiť pochod za homosexuálov. Agentúra ukázala pomocou termokamery, ktoré časti tela sa aktivizujú pri bozkávaní - či už išlo o homesexuálov alebo heterosexuálov. Pomocou Facebookovej aplikácie sa menili profilové fotografie tých, ktorí sympatizovali s pochodom za práva homosexuálov, za profilové fotografie ako z termokamery.
Súťaž Cresta Awards oceňuje najkreatívnejšie kampane od roku 1993. Víťazi budú známi 17. októbra 2016.