Porota ocenila zhudobnené výkyvy na finančnej burze a pochod za homosexuálov.
Na 24. ročníku new yorskej súťaže Cresta Awards sa do finále dostali i slovenské agentúry. Wiktor Leo Burnett s prácou PlayDowJones, ktorá už získala bronz v Cannes. Agentúra v nej doslova zhudobnila výkyvy na finančnej burze. Na Cresta Awards zabodovala práca v kategórii Integrated Campaigns.
Rovnako má zatiaľ shortlist aj česká pobočka agentúry MADE BY VACULIK za prácu, v ktorej chceli povedať, že všetci sme rovnako teplí. Išlo o aktivitu, ktorá mala podporiť pochod za homosexuálov. Agentúra ukázala pomocou termokamery, ktoré časti tela sa aktivizujú pri bozkávaní - či už išlo o homesexuálov alebo heterosexuálov. Pomocou Facebookovej aplikácie sa menili profilové fotografie tých, ktorí sympatizovali s pochodom za práva homosexuálov, za profilové fotografie ako z termokamery.
Súťaž Cresta Awards oceňuje najkreatívnejšie kampane od roku 1993. Víťazi budú známi 17. októbra 2016.
01 - Modified: 2016-07-11 18:46:36 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions 2016: Wiktor Leo Burnett dostal bronzového leva
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca
02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku
03 - Modified: 2025-11-18 17:44:15 - Feat.: - Title: Najväčší konkurenti sa spojili a ďakujú 17. novembru za slobodu výberu. Viete, kto vymyslel túto virálnu kampaň?
04 - Modified: 2025-11-10 09:14:52 - Feat.: - Title: Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu
05 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu