Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.11.2016, 11:11

Ozeta má reklamu so Škodou Superb

Ukazuje v nej muža, ktorý má štýl nielen v oblasti módy, ale aj pri výbere auta.

Ozeta má reklamu so Škodou Superb
Zdroj: Škoda Auto Slovensko

Tradičná slovenská značka Ozeta uvádza novú kolekciu jeseň/zima 2016/2017. V rámci kampane sa spojila s automobilovou značkou Škoda, ktorá v nej prezentuje svoj nový automobil Škoda Superb Sportline v exotickej dragon yellow farbe.

„Výsledkom sú fotografie stvárňujúce prototyp muža s vycibreným vkusom nielen v oblasti módy, ale aj v oblasti výberu štvorkolesového tátoša,“ hovorí Michal Pilip, marketingový riaditeľ Ozeta.

Fotenie kampane sa pripravovalo vyše 90 dní a pri hľadaní vhodných lokácií naň najazdil produkčný tím 742 km po Záhorí. Tím bol tvorený viac ako 20 členmi, ktorí okrem predchádzajúcich príprav absolvovali 11 hodín trvajúce fotenie v teréne, a to pri teplotách okolo 31°C. Už v užšom postprodukčnom kruhu nasledovali práce v rozsahu 34 hodín. „Fotografie snúbia najväčšie lásky drvivej väčšiny mužov - pohodlné oblečenie a krásne auto. Sú súčasťou printovej kampane a využité budú aj v online prostredí a in-store prezentácii,“ dodáva Michal Pilip.

Vizitka kampane:
Foto: Petra Kelement Áčová, Tomáš Kelement
Model: Radoslav Vanko
Styling: Michal Pilip
Vizáž: Michala Frimmerová
Produkcia: Simona Kubranská

Zdroj: Škoda Auto Slovensko
Zdroj: Škoda Auto Slovensko
Zdroj: Škoda Auto Slovensko
Zdroj: Škoda Auto Slovensko
Zdroj: Škoda Auto Slovensko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.