Tradičná slovenská značka Ozeta uvádza novú kolekciu jeseň/zima 2016/2017. V rámci kampane sa spojila s automobilovou značkou Škoda, ktorá v nej prezentuje svoj nový automobil Škoda Superb Sportline v exotickej dragon yellow farbe.
„Výsledkom sú fotografie stvárňujúce prototyp muža s vycibreným vkusom nielen v oblasti módy, ale aj v oblasti výberu štvorkolesového tátoša,“ hovorí Michal Pilip, marketingový riaditeľ Ozeta.
Fotenie kampane sa pripravovalo vyše 90 dní a pri hľadaní vhodných lokácií naň najazdil produkčný tím 742 km po Záhorí. Tím bol tvorený viac ako 20 členmi, ktorí okrem predchádzajúcich príprav absolvovali 11 hodín trvajúce fotenie v teréne, a to pri teplotách okolo 31°C. Už v užšom postprodukčnom kruhu nasledovali práce v rozsahu 34 hodín. „Fotografie snúbia najväčšie lásky drvivej väčšiny mužov - pohodlné oblečenie a krásne auto. Sú súčasťou printovej kampane a využité budú aj v online prostredí a in-store prezentácii,“ dodáva Michal Pilip.
Vizitka kampane:
Foto: Petra Kelement Áčová, Tomáš Kelement
Model: Radoslav Vanko
Styling: Michal Pilip
Vizáž: Michala Frimmerová
Produkcia: Simona Kubranská