Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
09.09.2021, 09:44

Značka Isadore predstavila kampaň, ktorá upozorňuje cyklistov, aby sa v prírode správali zodpovedne

Kampaň nadväzuje na ekologické aktivity značky.

Značka Isadore predstavila kampaň, ktorá upozorňuje cyklistov, aby sa v prírode správali zodpovedne
Zdroj: Isadore

Prázdne obaly od sacharidových gélov, tyčiniek či iného občerstvenia. To všetko zanechávajú cyklisti v okolí ciest. Značka cyklistického oblečenia Isadore, ktorú založili bratia Velitsovci, chce dať tomuto javu stopku, a tak prišla s novou kampaňou určenou pre online a sociálne médiá.  

Spot na štýl teleshoppingu predstavuje „prelomový" systém T2B s „inovatívnou" technológiou „Take-Your-F*****G-Trash-To-Bin". Isadore uvádza, že novinku „Trash-2-Bin” (v preklade odpad do koša) umiestňuje zadarmo na všetky dresy, vesty, bundy a niektoré nohavice.

T2B systém, samozrejme, neexistuje, ale poukazuje na to, že odpad patrí do koša a v ideálnom prípade športovci obaly aj vyseparujú. Cieľom kampane je upozorniť cyklistov, aby sa správali zodpovedne a zbytočne neznečisťovali životné prostredie. 

Kampaň zároveň nadväzuje na skutočné ekologické aktivity značky Isadore. Napríklad celá kolekcia Alternative je z recyklovateľných materiálov. „Pri navrhovaní sa vždy snažíme nájsť najudržateľnejšiu možnosť,“ hovorí Martin Velits, spoluzakladateľ značky Isadore a bývalý profesionálny cyklista.

Vizitka kampane
Strategy: Juraj Pobjecký
Art Director: Tomáš Franta
Copywriter: Olivia Kaferly
Manager: Boris Štefánik
Media: Marek Šulík, Barbora Remeňová
Animácia: Motionhouse

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.