Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
10.09.2021, 12:42

Porotca Zlatého klinca Matúš Kvas: Budem si všímať originalitu myšlienky a kreatívny vklad tvorcov

Predstaví sa ako člen Single Channel Jury.

Porotca Zlatého klinca Matúš Kvas: Budem si všímať originalitu myšlienky a kreatívny vklad tvorcov
Zdroj: archív

Matúš Kvas, kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ agentúry Mannschaft, sa tento rok bude na práce prihlásené do Zlatého klinca pozerať z pozície Single Channel porotcu. Ako povedal pre Stratégie, najvyššie ocenenie Grand Prix si podľa neho zaslúži práca, ktorá posunie úroveň slovenskej reklamy a spraví jej skvelé meno nielen medzi profesionálmi, ale aj bežnými ľuďmi.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Logo. No a potom ešte emócie. Mám rád, keď ma reklama rozosmeje, vyruší, rozcitlivie, poteší... No a nemám rád, keď so mnou nepohne ani o milimeter.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

Originalitu myšlienky a kreatívny vklad tvorcov reklamy. Hovorí sa, že Zlatý klinec je oslavou kreativity, čiže všímať si budem najmä to, čo oslavujeme.

Akej reklame pridelíte najvyšší počet bodov?

To zatiaľ neviem. Vo výbere však určite bude veľa schopných adeptov. Viacero slovenských reklám bodovalo v ostatnej dobe v zahraničí, čo sľubuje solídnu úroveň Zlatého klinca.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 55% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.