Do plošného testovania kreativity Zlatý klinec 2021 sa zapojilo 35 prihlasovateľov, ktorí odovzdali 373 svojich kreatívnych reklamných vzoriek. Víťazov sa dozvieme v piatok 24. septembra 2021 na evente v bratislavskej Starej tržnici, ktorý bude zároveň streamovaný.
Rebríčku prihlášok kraľuje kategória Film, v ktorej je prihlásených 76 prác. V tesnom závese nasleduje Craft so 71 prácami a na tretie miesto sa v počte prihlásených prác dostala premiérová kategória Duch doby, ktorá obsahuje 42 prihlásených prác. Všetky prihlásené práce si môžte pozrieť tu.
V počte prihlásených prác dominujú na prvých troch priečkach agentúry: MUW Saatchi & Saatchi (36 prác), MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett (po 34 prác) s THIS IS LOCCO (31 prác).
Shortlistované práce v kategóriách A - F budú zverejnené na webe súťaže v stredu 22. septembra večer, shortlisty v kategóriách G - L vo štvrtok 23. septembra vo večerných hodinách. V piatok 24. septembra predpoludním prebehnú verejné prezentácie shortlistovaných prác v kategórií Kampaň.
Výsledky súťaže a víťazov v jednotlivých kategóriách, ale aj kto získa titul Agentúry večera sa dozvieme na evente, v piatok večer 24. septembra. Bližšie informácie a spustenie predaja vstupeniek oznámia organizátori v najbližších dňoch. Zakúpiť si vstupenky bude možné cez web súťaže.