Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.02.2018, 00:00

Unilever hrozí Google a Facebooku stiahnutím reklamy

Dôvodom je, že si nevedia poradiť so šírením škodlivého obsahu.

Unilever hrozí Google a Facebooku stiahnutím reklamy
Zdroj: Unilever

Jeden z najväčších zadávateľov vo svete pohrozil Googlu a Facebooku, že ak niečo neurobia so šírením škodlivého obsahu, prídu o reklamu.

Brand safety. Výraz, ktorý značky vo svete začínajú používať čoraz častejšie. Znamená to, že nechcú, aby sa ich reklama zjavovala vedľa pochybného či inak škodlivého obsahu v digitále. Len tento týždeň na túto tému veľmi výrazne vystúpil Keith Weed, marketingový šéf spoločnosti Unilever, ktorá je jedným z najväčších zadávateľov reklamy vo svete. Weed vyzýva technologické spoločnosti, aby zdokonalili transparentnosť a dôveru zákazníka v ére fake news a škodlivého obsahu.


Ako žumpa
„Ako jeden z najväčších zadávateľov na svete nemôžeme mať prostredie, v ktorom naši spotrebitelia nedôverujú tomu, čo vidia v online,“ konštatuje Weed. A na adresu veľkých hráčov a online si nekladie žiadnu servítku pred ústa, keď hovorí: „Nemôžeme ďalej podporovať digitálny reťazec, ktorý našim zákazníkom dodáva viac ako štvrtinu našich reklám a z hľadiska transparentnosti nie je o nič lepší ako žumpa.“ Weed zdôraznil, že ich spoločnosť bude priorizovať také digitálne platformy, ktoré konajú zodpovedne a majú pozitívny impact na spoločnosť. Unilever tiež nebude investovať do platforiem, ktoré „nechránia naš

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.