StoryEditor

Unilever hrozí Google a Facebooku stiahnutím reklamy

14.02.2018, 23:00
Dôvodom je, že si nevedia poradiť so šírením škodlivého obsahu.

Jeden z najväčších zadávateľov vo svete pohrozil Googlu a Facebooku, že ak niečo neurobia so šírením škodlivého obsahu, prídu o reklamu.

Brand safety. Výraz, ktorý značky vo svete začínajú používať čoraz častejšie. Znamená to, že nechcú, aby sa ich reklama zjavovala vedľa pochybného či inak škodlivého obsahu v digitále. Len tento týždeň na túto tému veľmi výrazne vystúpil Keith Weed, marketingový šéf spoločnosti Unilever, ktorá je jedným z najväčších zadávateľov reklamy vo svete. Weed vyzýva technologické spoločnosti, aby zdokonalili transparentnosť a dôveru zákazníka v ére fake news a škodlivého obsahu.


Ako žumpa
„Ako jeden z najväčších zadávateľov na svete nemôžeme mať prostredie, v ktorom naši spotrebitelia nedôverujú tomu, čo vidia v online,“ konštatuje Weed. A na a...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 10:47