Jeden z najväčších zadávateľov vo svete pohrozil Googlu a Facebooku, že ak niečo neurobia so šírením škodlivého obsahu, prídu o reklamu.
Brand safety. Výraz, ktorý značky vo svete začínajú používať čoraz častejšie. Znamená to, že nechcú, aby sa ich reklama zjavovala vedľa pochybného či inak škodlivého obsahu v digitále. Len tento týždeň na túto tému veľmi výrazne vystúpil Keith Weed, marketingový šéf spoločnosti Unilever, ktorá je jedným z najväčších zadávateľov reklamy vo svete. Weed vyzýva technologické spoločnosti, aby zdokonalili transparentnosť a dôveru zákazníka v ére fake news a škodlivého obsahu.
Ako žumpa
„Ako jeden z najväčších zadávateľov na svete nemôžeme mať prostredie, v ktorom naši spotrebitelia nedôverujú tomu, čo vidia v online,“ konštatuje Weed. A na a...
Zostáva vám 85% na dočítanie.