StoryEditor

Unilever hrozí Google a Facebooku stiahnutím reklamy

14.02.2018, 23:00
Dôvodom je, že si nevedia poradiť so šírením škodlivého obsahu.

Jeden z najväčších zadávateľov vo svete pohrozil Googlu a Facebooku, že ak niečo neurobia so šírením škodlivého obsahu, prídu o reklamu.

Brand safety. Výraz, ktorý značky vo svete začínajú používať čoraz častejšie. Znamená to, že nechcú, aby sa ich reklama zjavovala vedľa pochybného či inak škodlivého obsahu v digitále. Len tento týždeň na túto tému veľmi výrazne vystúpil Keith Weed, marketingový šéf spoločnosti Unilever, ktorá je jedným z najväčších zadávateľov reklamy vo svete. Weed vyzýva technologické spoločnosti, aby zdokonalili transparentnosť a dôveru zákazníka v ére fake news a škodlivého obsahu.


Ako žumpa
„Ako jeden z najväčších zadávateľov na svete nemôžeme mať prostredie, v ktorom naši spotrebitelia nedôverujú tomu, čo vidia v online,“ konštatuje Weed. A na a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-24 07:00:00 - Feat.: - Title: Aktualizácia Google algoritmu odmeňuje usilovných a trestá špekulantov 02 - Modified: 2024-07-23 10:25:18 - Feat.: - Title: Je to len ďalší odklad Google, neznamená to, že 3rd party cookies sa raz nezrušia 03 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 04 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív 05 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:53