Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.03.2018, 12:55 Aktualizované dňa 19.03.2018 o 15:30

Internet sa búri. Pri súťaži s Avonom a Kuciakovou vraždou

V časopise Šarm sa objavila anketa, ktorá rozhorčila Slovákov.

Internet sa búri. Pri súťaži s Avonom a Kuciakovou vraždou
Zdroj: facebook

Spoločenský týždenník Šarm (s podtitulom „Časopis s dobrým vkusom")  sa v rámci pravidelnej Ankety týždňa pýta čitateľov: „Myslíte si, že sa podarí nájsť skutočného vraha novinára a jeho snúbenice?" Za správnu odpoveď po zaslaní spoplatnenej sms správy ponúka Avon balíček v hodnote 40 eur. Anketa sa nachádza pri článku Vražda, ktorá zomkla Slovensko.

Obrázok s otázkou sa stal virálnym a vyvolal na sociálnych sieťach pobúrenie. Spoločnosť Avon Slovensko musí odpovedať nahnevaným otázkam a komentárom pobúrených používateľov Facebooku. Stratégie oslovili šéfredaktorku týždenníka Šarm Ivanu Mandákovú.

Aktualizované o stanovisko Avon Slovensko:

"Spoločnosť AVON Slovensko sa dôrazne dištancuje od komentovania aktuálnej pol'utovaniahodnej spoločenskej a politickej situácie na Slovensku, rovnako od nabádania občanov vyjadrovať svoj názor na súčasné dianie podmienené výhrou pozostávajúcou z AVON výrobkov. V súvislosti s poškodením dobrého mena spoločnosti AVON Slovensko už podnikáme náležité kroky.

Anketové otázky sú na internete aj v printových vydaniach časopisov bežné. Otázniky môže vyvolávať spojenie komerčnej aktivity a v súčasnosti najhorúčejšej a najcitlivejšej témy, ktorá hýbe spoločnosťou v posledných týždňoch. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.