Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.03.2018, 23:00

Mark Zuckerberg ako titulná tvár svetových magazínov

Najprv ako hviezda, teraz sa objavil ako zbitý.

Zuckerberg na titulke kvôli škandálu so zneužitými Facebook účtami.
Zdroj: Wired

Mark Zuckerberg ako zakladateľ a výkonný riaditeľ sociálnej siete Facebook sa v priebehu rokov objavoval niekoľkokrát na titulkách svetových magazínov. 

Väčšinou v pozitívnom duchu, kedy sa stal osobnosťou roka magazínu TIME, patril medzi najvplyvnejších Američanov, alebo sa jeho spoločnosť označovala ako najmenšia a najmladšia a pritom dokázala konkurovať veľkým spoločnostiam ako Apple alebo Amazon. 

​V roku 2018 prišiel zlom, a magazín WIRED Zuckerberga zobrazil tak, že vyzeral ako zbitý. Na titulke s takýmto výzorom sa objavil kvôli škandálu so zneužitými používateľskými účtami. Platforma mala osobné údaje jej používateľov poskytnúť spoločnosti Cambridge Analytica, ktorá vraj pomocou nich vymyslela softvér, ktorý neskôr ovplyvnil voličov v amerických prezidentských voľbách v roku 2016. Využila ich na podporu volebnej kampane Donalda Trumpa. Pre Marka Zuckerberga to znamená veľký škandál.

Pozrite si časovú os, ktorá odráža vývoj Facebooku od jej vzniku. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.