Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.05.2018, 00:02

Aký je potenciál červeného tlačidla?

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie svojich divákov. Najväčší hráči na trhu investujú do HbbTV, pridávajú tiež nové reklamné služby.

Aký je potenciál červeného tlačidla?
Zdroj: Towercom / TV JOJ

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie zaujímavých cieľových skupín divákov. Dve tretiny slovenských domácností majú svoj televízor pripojený na internet. Z prieskumu spoločnosti Nielsen Admosphere vyplynulo, že až 90 percent z nich využíva funkcie, ktoré smart televízia ponúka.

Medzi najvyužívanejšie patria YouTube, internetový prehliadač, aplikácie na sledovanie filmov z archívu alebo požičovní, aplikácie na sledovanie videoobsahu, aplikácie na prehrávanie alebo streamovanie hudby alebo sociálne siete. Internet sa tak stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie zaujímavých cieľových skupín divákov.

Červené tlačidlo

Hybridná televízia v podobe HbbTV umožňuje používať televízor nielen na klasický príjem televízneho vysielania, ale tiež na zobrazenie multimediálneho obsahu. Služba sa dá aktivovať na takmer každom smart televízore pripojenom na internet pomocou červeného tlačidla, ktoré sa zjaví na obrazovke po
prepnutí na kanál. Divák tak získa prístup k ďalšiemu bonusovému obsahu, ktorý si vyberá pomocou diaľkového ovládača.

V ponuke televízií sa nachádza archív programov, spätné prehrávanie progr

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.