Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.05.2018, 00:02

Aký je potenciál červeného tlačidla?

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie svojich divákov. Najväčší hráči na trhu investujú do HbbTV, pridávajú tiež nové reklamné služby.

4. Televízia Dnes ju už považujeme za samozrejmosť, pôvodne však bola vnímaná len ako kuriozita, ktorá nikdy nedosiahne komerčný úspech. Lee DeForest, vynálezca vákuovej trubice, dokonca vyhlásil, že by sme nemali mrhať mnoho času na snívanie o jej ďalšom

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie zaujímavých cieľových skupín divákov. Dve tretiny slovenských domácností majú svoj televízor pripojený na internet. Z prieskumu spoločnosti Nielsen Admosphere vyplynulo, že až 90 percent z nich využíva funkcie, ktoré smart televízia
ponúka. Medzi najvyužívanejšie patria YouTube, internetový prehliadač, aplikácie na sledovanie filmov z archívu alebo požičovní, aplikácie na sledovanie videoobsahu, aplikácie na prehrávanie alebo streamovanie hudby alebo sociálne siete. Internet sa tak stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie zaujímavých cieľových skupín divákov.

Červené tlačidlo

Hybridná televízia v podobe HbbTV umožňuje používať televízor nielen na klasický príjem televízneho vysielania, ale tiež na zobrazenie multimediálneho obsahu. Služba sa dá aktivovať na takmer každom smart televízore pripojenom na internet pomocou červeného tlačidla, ktoré sa zjaví na obrazovke po
prepnutí na kanál. Divák tak získa prístup k ďalšiemu bonusovému obsahu, ktorý si vyberá pomocou diaľkového ovládača.

V ponuke televízií sa nachádza archív programov, spätné prehrávanie programov či rôzne špeciálne aplikácie alebo hry. Tie si môže divák zobraziť len vo výreze obrazovky alebo na celej obrazovke.

Bonusový obsah

Ako prvým sa červené tlačidlo zobrazilo divákom skupiny Markíza (okrem Markízy patria do skupiny aj menšie stanice Doma a Dajto), ktorá uviedla v apríli 2016 beta verziu služby hybridnej televízie HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV). V novembri

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.