StoryEditor

Aký je potenciál červeného tlačidla?

17.05.2018, 00:02
Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie svojich divákov. Najväčší hráči na trhu investujú do HbbTV, pridávajú tiež nové reklamné služby.

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie zaujímavých cieľových skupín divákov. Dve tretiny slovenských domácností majú svoj televízor pripojený na internet. Z prieskumu spoločnosti Nielsen Admosphere vyplynulo, že až 90 percent z nich využíva funkcie, ktoré smart televízia ponúka.

Medzi najvyužívanejšie patria YouTube, internetový prehliadač, aplikácie na sledovanie filmov z archívu alebo požičovní, aplikácie na sledovanie videoobsahu, aplikácie na prehrávanie alebo streamovanie hudby alebo sociálne siete. Internet sa tak stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie zaujímavých cieľových skupín divákov.

Červené tlačidlo

Hybridná telev...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2019-07-23 09:01:51 - Feat.: - Title: Robíte aplikácie a reklamy pre HbbTV? Prihláste svoje projekty do súťaže 02 - Modified: 2019-05-17 12:16:52 - Feat.: - Title: Markíza predstavila k MS v hokeji interaktívnu Tipovačku na HbbTV 03 - Modified: 2019-01-13 11:01:55 - Feat.: - Title: Český rozhlas spustil prvú aplikáciu pre hybridnú televíziu. Poslucháč sa stáva aj divákom 04 - Modified: 2018-09-04 11:14:28 - Feat.: - Title: R2B2 uvádza nový typ cielenia v HbbTV. Ako prvý ho vyskúšal Skylink 05 - Modified: 2018-09-04 11:13:51 - Feat.: - Title: R2B2 spúšťa na Slovensku obsahové cielenie v HbbTV
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 09:14