Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.05.2018, 08:10

Za sklom možno neskončilo. JOJ nevylučuje pokračovanie

Jeden z najprestížnejších seriálov TV JOJ dospel 23. mája do finále.

Za sklom možno neskončilo. JOJ nevylučuje pokračovanie
Zdroj: TV JOJ

Televízia JOJ v stredu 23. mája odvysielala poslednú epizódu druhej série seriálu Za sklom. Finále kriminálky sa stalo najsledovanejším programom dňa v oboch cieľových skupinách divákov. Pri obrazovkách bolo 376-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je o 30-tisíc viac než pri závere prvej série.

Druhá séria kriminálky z dielne D.N.A. Production dosahovala túto jar v priemere 6 percentnú sledovanosť s podielom 17,2 percenta v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.

Hoci sú to nižšie výkony ako pri prvej sérii, keď si Za sklom pripísalo v priemere 7,2 percentnú sledovanosť a podiel 20,5 percenta, televízia je s výkonmi a výsledkami seriálu spokojná.

"Kriminálka bola túto jar úspešná a to nielen z píplmetrového, ale aj imidžového pohľadu. Máme na ňu skvelé ohlasy od divákov aj kritikov," hovorí Miroslava Klempová, marketingová manažérka televízie JOJ. "Tretiu sériu nevylučujeme," necháva zatiaľ otvorenú otázku pokračovania seriálu.

Televízia plánuje pokračovať okrem rodinných aj v podobných seriáloch ako boli napríklad 1890 alebo Za sklom: "Stále chceme posúvať trendy vo vlastnej tvorbe - objavujeme nové formáty, testujeme relácie. Program pre diváka nastavujeme tak, aby sme udržali jeho pozornosť a zároveň ho nezahlcovali obrovským množstvom formátov jedného žánru. Našou ambíciou je mať pestrú ponuku plnú zábavy a emócií," dodáva Klempová.

Sledovanosť Za sklom - 2. séria:

Dátum Čas Počet divákov v tis. (12+) Rtg% (12-54) Shr% (12-54)
PRIEMER   343 6,0 17,5
1.5.2018 20:39 329 5,4 15,4
2.5.2018 20:37 305 5,0 25,0
8.5.2018 20:38 345 6,4 16,9
9.5.2018 20:37 328 5,9 17,2
15.5.2018 20:39 364 6,1 17,5
16.5.2018 20:34 353 6,0 17,5
22.5.2018 20:38 341 6,0 19,3
23.5.2018 20:34 376 6,7 20,8

Sledovanosť Za sklom - 1. séria:

Dátum Čas Počet divákov v tis. (12+) Rtg% (12-54) Shr% (12-54)
PRIEMER   383 7,2 20,5
28.9.2016 20:39 463 8,4 24,5
5.10.2016 20:39 429 8,1 23,5
12.10.2016 20:39 387 7,0 19,4
19.10.2016 20:38 336 6,2 17,6
26.10.2016 20:37 404 7,6 21,0
2.11.2016 20:36 355 6,8 19,2
9.11.2016 20:36 340 6,8 20,1
16.11.2016 20:38 343 6,8 18,6

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.