Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2019, 12:17

Úspešný štart The Voice. Šou viedla u mladších divákov, V siedmom nebi bodovalo u starších

Markíza počas uplynulého víkendu obsadila najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti v skupine mladších divákov.

Úspešný štart The Voice. Šou viedla u mladších divákov, V siedmom nebi bodovalo u starších
Zdroj: TV Markíza

Na obrazovky televízií Markíza a Nova sa v nedeľu 10. februára po štyroch rokoch vrátila spevácka súťaž The Voice Česko Slovensko. Konkurovalo jej V siedmom nebi na JOJ a Strážmajster Topinka na RTVS.

Úvodná epizóda The Voice - fáza Výber naslepo sa stala v cieľovej skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla spevácka súťaž sledovanosť 9,8 percenta a trhový podiel 24,7 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 431-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Najvyššie zastúpenie mali mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania zabezpečili trhový podiel 43,5 percenta.

Formát ešte s názvom Hlas Česko Slovenska bol jarným ťažiskovým projektom Markízy a Novy v rokoch 2012 a 2014. Prvá česko-slovenská verzia dosiahla v čase svojho vysielania priemerný trhový podiel takmer 35 percent v obchodnej cieľovej skupine 12-54, v priemere si ju pozrelo takmer 700-tisíc divákov starších než 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími programami nedele sa v cieľovej skupine 12-54 stali hlavná spravodajská relácia Televízne noviny so sledovanosťou takmer 12 percent a takmer 30 percentným trhovým podielom a nasledujúce Počasie.

V siedmom nebi na JOJ si v tejto cieľovej skupine pripísalo o jeden bod nižšiu sledovanosť aj podiel ako The Voice, bodovalo však v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov, kde malo najvyššiu sledovanosť spomedzi nespravodajských relácií. Pripísalo si rating 13 percent a podiel 25 percent, v tejto cieľovej skupine ho prekonali - a stali sa najsledovanejšími reláciami dňa - len hlavné spravodajské relácie TV JOJ. 

V sobotu Markíza bodovala v obchodne relevantnej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov so svojím kinohitom 7 sestier, ktorý dosiahol sledovanosť 9,3 percenta a trhový podiel takmer 28 percent.  Zábavná šou Všetko, čo mám rád dosiahla na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,5 percenta a súťaž Záhady tela na Jednotke RTVS trhový podiel 13,8 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov dosiahli Všetko čo mám rád a 7 sestier sledovanosť na úrovni 9 percent, 7 sestier s vyšším podielom na úrovni 21,7 percenta kvôli dlhšej minutáži.

V piatok bola lídrom večera RTVS so svojou šou Čo ja viem, ktorá bola v populácii 12+ celkovo najsledovanejšou reláciou dňa a zaznamenala tiež najvyššiu historickú sledovanosť od svojho štartu v roku 2014. Zábavno-vedomostnú šou si v piatok 8. februára pozrelo až 578 tisíc divákov, pripísala si nadpriemernú sledovanosť 12,4 percenta s trhovým podielom trhu 27,4 percenta. Hosťami boli šéfkuchár Martin Korbelič, herec Roman Matisko a moderátor a lekár Miloš Bubán, ktorý dosiahol nový rekord celebritného hráča, keď nesprávne odpovedal len na päť z 50tich otázok. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.