Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.04.2019, 12:35

Sledovanosť 2 na 1 stúpa. Epizóda s Čekovským prekonala všetky tohtoročné rekordy

Darilo sa aj večerným spravodajským reláciám a podvečernému seriálu Oteckovia.

Sledovanosť 2 na 1 stúpa. Epizóda s Čekovským prekonala všetky tohtoročné rekordy
Zdroj: Markíza

Zábavná šou 2 na 1 si na obrazovkách televízie Markíza upevňuje svoj status jedného z najväčších diváckych hitov aktuálnej televíznej sezóny. Premiérová epizóda s hosťom Mariánom Čekovským sa stala v stredu 17. apríla v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov suverénne najsledovanejším programom dňa, týždňa a zatiaľ aj celého mesiaca. 2 na 1 budúci týždeň skončí, hosťom poslednej siedmej časti bude Kali.

Sledovanosť formátu autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla rastie, včerajšia epizóda dosiahla v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 svoj najvyšší tohtoročný rating na úrovni 11,5 percenta a absolútne rekordný trhový podiel 34,3 percenta. 

Najviac divákov mala šou medzi mladými ženami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania 2 na 1 zabezpečili trhový podiel až 51,1 percenta. Celkovo šou pritiahla k obrazovkám 577-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najlepší tohtoročný výsledok.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie so sledovanosťou 9,8 percenta a trhovým podielom 33 percent v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie si pozrelo 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo v rámci celého trhu o najsledovanejší program dňa.

Konkurenčný film Kráčajúca skala zaznamenal na TV JOJ v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 14,7 percenta a relácia Najväčší Slovák na Jednotke RTVS trhový podiel 3 percentá.

Podvečernému vysielaniu už štandardne kraľovali Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,1 percenta a trhový podiel 35,7 percenta. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,5 percenta.

Silnou jednotkou na trhu bol večer tiež komediálny seriál Susedia, ktorý aj s reprízou pondelkovej epizódy zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 27,3 percenta. Seriál Skorumpovaní poliši oslovil na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine 8,4 percenta divákov pri obrazovkách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.