Markíza
StoryEditor

Sledovanosť 2 na 1 stúpa. Epizóda s Čekovským prekonala všetky tohtoročné rekordy

18.04.2019, 12:35
Autor:
hrnhrn
Darilo sa aj večerným spravodajským reláciám a podvečernému seriálu Oteckovia.

Zábavná šou 2 na 1 si na obrazovkách televízie Markíza upevňuje svoj status jedného z najväčších diváckych hitov aktuálnej televíznej sezóny. Premiérová epizóda s hosťom Mariánom Čekovským sa stala v stredu 17. apríla v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov suverénne najsledovanejším programom dňa, týždňa a zatiaľ aj celého mesiaca. 2 na 1 budúci týždeň skončí, hosťom poslednej siedmej časti bude Kali.

Sledovanosť formátu autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla rastie, včerajšia epizóda dosiahla v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 svoj najvyšší tohtoročný rating na úrovni 11,5 percenta a absolútne rekordný trhový podiel 34,3 percenta. 

Najviac divákov mala šou medzi mladými ženami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania 2 na 1 zabezpečili trhový podiel až 51,1 percenta. Celkovo šou pritiahla k obrazovkám 577-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najlepší tohtoročný výsledok.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie so sledovanosťou 9,8 percenta a trhovým podielom 33 percent v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie si pozrelo 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo v rámci celého trhu o najsledovanejší program dňa.

Konkurenčný film Kráčajúca skala zaznamenal na TV JOJ v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 14,7 percenta a relácia Najväčší Slovák na Jednotke RTVS trhový podiel 3 percentá.

Podvečernému vysielaniu už štandardne kraľovali Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,1 percenta a trhový podiel 35,7 percenta. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,5 percenta.

Silnou jednotkou na trhu bol večer tiež komediálny seriál Susedia, ktorý aj s reprízou pondelkovej epizódy zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 27,3 percenta. Seriál Skorumpovaní poliši oslovil na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine 8,4 percenta divákov pri obrazovkách.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 05:54