Markíza
StoryEditor

Sledovanosť 2 na 1 stúpa. Epizóda s Čekovským prekonala všetky tohtoročné rekordy

18.04.2019, 12:35
Autor:
hrnhrn
Darilo sa aj večerným spravodajským reláciám a podvečernému seriálu Oteckovia.

Zábavná šou 2 na 1 si na obrazovkách televízie Markíza upevňuje svoj status jedného z najväčších diváckych hitov aktuálnej televíznej sezóny. Premiérová epizóda s hosťom Mariánom Čekovským sa stala v stredu 17. apríla v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov suverénne najsledovanejším programom dňa, týždňa a zatiaľ aj celého mesiaca. 2 na 1 budúci týždeň skončí, hosťom poslednej siedmej časti bude Kali.

Sledovanosť formátu autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla rastie, včerajšia epizóda dosiahla v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 svoj najvyšší tohtoročný rating na úrovni 11,5 percenta a absolútne rekordný trhový podiel 34,3 percenta. 

Najviac divákov mala šou medzi mladými ženami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania 2 na 1 zabezpečili trhový podiel až 51,1 percenta. Celkovo šou pritiahla k obrazovkám 577-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najlepší tohtoročný výsledok.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie so sledovanosťou 9,8 percenta a trhovým podielom 33 percent v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie si pozrelo 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo v rámci celého trhu o najsledovanejší program dňa.

Konkurenčný film Kráčajúca skala zaznamenal na TV JOJ v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 14,7 percenta a relácia Najväčší Slovák na Jednotke RTVS trhový podiel 3 percentá.

Podvečernému vysielaniu už štandardne kraľovali Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,1 percenta a trhový podiel 35,7 percenta. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,5 percenta.

Silnou jednotkou na trhu bol večer tiež komediálny seriál Susedia, ktorý aj s reprízou pondelkovej epizódy zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 27,3 percenta. Seriál Skorumpovaní poliši oslovil na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine 8,4 percenta divákov pri obrazovkách.

01 - Modified: 2025-11-26 07:07:17 - Feat.: - Title: Sľub vystrelil na absolútny rekord jesene, večer zabrala Metóda Markovič: Hojer 02 - Modified: 2025-10-16 20:44:41 - Feat.: - Title: Dunaj sa otriasa v základoch. Lukáš požiadal Adelu o ruku a Astrid zviedla Waltera 03 - Modified: 2025-09-03 15:17:52 - Feat.: - Title: Dunaj sa vrátil po letnej prestávke znovu ako neohrozený kráľ televíznych obrazoviek 04 - Modified: 2025-09-02 12:52:57 - Feat.: - Title: Začala sa horúca televízna jeseň. Ako dopadol dlhoočakávaný súboj o prime-time medzi Rančom a novinkou V zovretí? 05 - Modified: 2025-09-01 10:09:48 - Feat.: - Title: Prvý súboj jesene je tu. Priklonia sa diváci viac k Ranču alebo k novinke V zovretí?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 04:37