Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.09.2019, 15:00

Extrémne premeny vs Delukse. Každá relácia zabodovala v inej cieľovej skupine

Celkovo najviac divákov si v stredu v rámci oboch hlavných cieľových skupín pozrelo reláciu Počasie.

Extrémne premeny vs Delukse. Každá relácia zabodovala v inej cieľovej skupine
Zdroj: TV Markíza / Extrémne premeny Slovensko

Reality šou Extrémne premeny Slovensko, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, pri svojej druhej epizóde zvýšila svoj výkon voči premiérovej časti a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54.

V stredu 11. septembra dosiahla v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine trhový podiel 26,4 percenta a sledovanosť 8,3 percenta, čo je o 2 percentuálne body viac, ako pred týždňom pri premiére. Príbeh Lucie Kubisovej si pozrelo 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Nasledujúca reality šou Farma klesla so sledovanosťou pod 5 percent pri podiele 25,7 percenta, pričom v čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu v cieľovej skupine 12-54.

Zdroj: TV JOJ

​V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov zvíťazil nad Extrémnymi premenami s veľmi tesným rozdielom komediálny seriál Delukse. Novinka Jojky si pripísala v tejto cieľovej skupine 8,05 percentnú sledovanosť a 19 percentný podiel. Extrémne premeny dosiahli v tomto publiku o pár stotín nižšiu sledovanosť rovných 8 percent a mierne vyšší podiel na úrovni 20 percent.

Televízia Joj uviedla v stredu novú talkshow Čau Lujza!. V neskoršom prime time si v 12+ pripísala sledovanosť 5 percent a podiel 15,3 percenta.

​Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel 29,9 percenta, v cieľovej skupine 12+ to bolo 11,8 percenta a podiel 28,6 percenta. Pri obrazovkách bolo 549-tisíc divákov. 

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľovali Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal sledovanosť 6,2 percenta a trhový podiel takmer 34 percent. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,1 percenta. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.