StoryEditor

Extrémne premeny vs Delukse. Každá relácia zabodovala v inej cieľovej skupine

12.09.2019, 15:00
Autor:
hrnhrn
Celkovo najviac divákov si v stredu v rámci oboch hlavných cieľových skupín pozrelo reláciu Počasie.

Reality šou Extrémne premeny Slovensko, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, pri svojej druhej epizóde zvýšila svoj výkon voči premiérovej časti a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54.

V stredu 11. septembra dosiahla v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine trhový podiel 26,4 percenta a sledovanosť 8,3 percenta, čo je o 2 percentuálne body viac, ako pred týždňom pri premiére. Príbeh Lucie Kubisovej si pozrelo 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Nasledujúca reality šou Farma klesla so sledovanosťou pod 5 percent pri podiele 25,7 percenta, pričom v čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu v cieľovej skupine 12-54.

TV JOJ

​V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov zvíťazil nad Extrémnymi premenami s veľmi tesným rozdielom komediálny seriál Delukse. Novinka Jojky si pripísala v tejto cieľovej skupine 8,05 percentnú sledovanosť a 19 percentný podiel. Extrémne premeny dosiahli v tomto publiku o pár stotín nižšiu sledovanosť rovných 8 percent a mierne vyšší podiel na úrovni 20 percent.

Televízia Joj uviedla v stredu novú talkshow Čau Lujza!. V neskoršom prime time si v 12+ pripísala sledovanosť 5 percent a podiel 15,3 percenta.

​Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel 29,9 percenta, v cieľovej skupine 12+ to bolo 11,8 percenta a podiel 28,6 percenta. Pri obrazovkách bolo 549-tisíc divákov. 

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľovali Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal sledovanosť 6,2 percenta a trhový podiel takmer 34 percent. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,1 percenta. 

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 20:04