Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.10.2019, 08:10

Top programom jesene je Česko Slovensko má talent. Sleduje ho 575-tisíc divákov

Top programom jesene je Česko Slovensko má talent. Sleduje ho 575-tisíc divákov
Zdroj: TV JOJ

Česko Slovensko má talent je zatiaľ najúspešnejším formátom z jesennej ponuky všetkých slovenských televízií. Jeho sledovanosť od začiatku rastie, deviatu časť si v sobotu 19. októbra pozrelo 575-tisíc divákov, najsilnejšie zastúpenie pri obrazovkách mali ženy vo veku 35-54 rokov. Rekord v aktuálnej sérii drží siedma epizóda s 598-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Talentová šou bola top nespravodajským programom celého týždňa a tiež celkovo najsledovanejším programom víkendu. Prekonala aj sledovanosť večerných spravodajských relácií, a to v obidvoch hlavných cieľových skupinách divákov.

V širšej skupine divákov starších než 12 rokov prekročila šou ratingovú hranicu 12 percent, čo sa jej podarilo v tejto sezóne už tretíkrát. Vlani sa jej to za rovnaké obdobie (prvých 9 častí) podarilo iba raz, a to len pri úvodnej časti série, ktorá mala sledovanosť 13,1 percenta.

V obchodnej skupine mladších divákov 12-54 rokov bola talentová šou rovnako najsledovanejším programom dňa s ratingom 10,9 percenta a trhovým podielom 31,6 percenta. Program ostatných televízií značne zaostal. Film John Wick 2 na Markíze dosiahol podiel 15,6 percenta a Záhady tela na Jednotke 11,4 percenta v tejto cieľovej skupine.

​​Talentu sa darí výrazne lepšie ako nedeľnej šou Markízy Tvoja tvár znie povedome. Poslednú epizódu sledovalo 378-tisíc divákov, v cieľovej skupine 12-54 si pripísala sledovanosť 7,1 percenta s trhovým podielom 21,6 percenta. Jojka jej v nedeľu úspešne konkurovala s filmovou ponukou, televízna premiéra Múmie dosiahla sledovanosť 9,4 percenta a podiel 26,7 percenta.

Česko Slovensko má talent prináša televízia JOJ každoročne na jeseň už od roku 2010, výnimkou bol len rok 2014, kedy mala šou pauzu. Aktuálna séria je už ôsmou v poradí, režisérom je Jeffo Minařik.

Tvoja tvár znie povedome je na obrazovkách Markízy od roku 2011. Aktuálna piata séria dospeje do finále 10. novembra, režisérom šou je Pepe Majeský.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.