V utorok 8. októbra uviedla Markíza šiestu časť seriálu Sestričky. Dramatickému seriálu v druhej sérii pribúdajú diváci a jeho sledovanosť doposiaľ neklesla pod 8 percent. Včerajšia epizóda dosiahla až 9,9 percentnú sledovanosť a podiel 27,5 percenta v cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov. Najvyšší podiel dosiahli v skupine mladých diváčiek vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 59,7 percenta.
Sestričky sa tak stali celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a dosiahli aj rekord v tejto sérii. Voči minulému týždňu zdvihli svoj rating o viac ako 1 percentuálny bod. Príchod novej postavy, doktorky Lindy Hupkovej v podaní Heleny Krajčiovej, sledovalo celkovo 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku aktuálnej série.
Druhým najsledovanejším programom dňa boli v tejto cieľovej skupine Televízne noviny na Markíze, ktoré mali sledovanosť 9,3 percenta a podiel takmer 31 percent. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov bola hlavná spravodajská relácia Markízy celkovo najsledovanejšou reláciou dňa.
Televízia Joj odvysielala druhú epizódu kriminálky Za sklom, ktorá si pripísala v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel necelých 18 percent. Pomohla aj nasledujúcim Ministrom, ktorí voči minulému týždňu zvýšili svoj trhový podiel o 1 percentuálny bod na 11 percent. Konkurenčná Farma v tejto cieľovej skupine dosiahla podiel 27,6 percenta, čo je pre reality šou rekord v rámci aktuálnej 11. série.
Cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku zaznamenala na Jednotke podiel necelých 9 percent. Nasledujúca dokumentárnu šou Stará škola 4,4 percenta.
V podvečernom vysielaní naďalej kraľujú Oteckovia, v utorok bolo pri obrazovkách 408-tisíc divákov. Podvečerný seriál bol druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa (po už spomenutých Sestričkách), v cieľovej skupine 12-54 si pripísal 8,2 percentnú sledovanosť a podiel 34,5 percenta. Konkurenčná kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja skončila s podielom pod 12 percentami, Duel na Jednotke zaznamenal podiel 11,6 percenta a nasledujúca súťaž 5 proti 5 necelých 9 percent.
Inkognito zvyšuje svoj výkon
V pondelok 7. októbra Markíza zabodovala v cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov so Susedmi, ktorí si pripísali 9,2 percentnú sledovanosť a podiel tesne pod 25 percentami.
Výrazne sa však na nich dotiahlo Inkognito, ktorému sa v aktuálnej sezóne darí. V tejto cieľovej skupine zaostalo v sledovanosti za Susedmi len o 0,3 percentuálneho bodu. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov už bolo Inkognito najsledovanejším nespravodajským programom dňa hneď za Novinami TV Joj a Susedov prekonalo v ratingoch o 3 percentuálne body.