Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.01.2020, 11:00

Oteckovia sú späť. V novej sezóne pribudnú viaceré nové postavy

Seriál si aj po dvoch rokoch na obrazovke drží pozíciu najúspešnejšieho formátu posledných rokov.

Oteckovia sú späť. V novej sezóne pribudnú viaceré nové postavy
Zdroj: TV Markíza

Na obrazovky Markízy sa v pondelok 13. januára po vianočnej prestávke vracia denný seriál Oteckovia. Seriálový hit Markízy vstupuje do tretieho roka vysielania s viacerými novinkami.  

"Oteckovia odštartujú Nový rok s viacerými predsavzatiami, do ktorých ich donútia ich deti v rámci školského projektu. Budú sa pasovať so svojimi najväčšími neresťami alebo charaktermi postáv. Marek si dá záväzok, že nebude klamat, Alexovo predsavzatie je, že sa bude venovať len rodine, Vlado sa nebude rozčuľovať a Tomáš sa rozíde s Lenkou," prezradila niektoré z noviniek novej série Andrea Macáková, PR manažérka televízie Markíza.

Na obrazovky sa vracia Natália Puklušová ako seriálová Peťuška s jasnou ambíciou. Chce získať Mareka späť a použije na to všetky zbrane. A nepoučiteľný Marek sa opäť zamotá do série klamstiev. Marečka, syna Mareka a Peťušky, bude stvárňovať nový detský herec Jakub Janoško. Novou postavou v deji je Vladov otec, pribudnú aj viaceré epizódne postavy. 

"Cieľom seriálu je však naďalej prinášať divákom situácie z nášho každodenného života a zároveň sa tiež dotýkať aktuálnych tém, s ktorými sa rodičia stretávajú pri výchove detí," dodáva Macáková.

Markíza uviedla denný seriál na začiatku roka 2017 a okamžite sa stal hitom podvečerného vysielania. Nie raz skončil ako najsledovanejší nespravodajský program celého dňa. Priemerne si 70 častí poslednej série série pozrelo 415-tisíc divákov starších než 12 rokov, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to pre Markízu znamenalo priemerný trhový podiel 33,4 percenta. Rodinný seriál Oteckovia je divácky najúspešnejším formátom posledných rokov, vo svojom čase vysielania zatiaľ nemá konkurenciu.

​Novú sériu začala Markíza výrazne promovať už koncom roka. Reagovala tak aj na seriálovú novinku Nový život, ktorý konkurenčná televízia Joj uviedla na obrazovky minulý týždeň. Oproti pôvodným informáciám ho však nenasadila do podvečerného programového slotu, ale 40-dielny seriál vysiela trikrát týždenne v hlavnom vysielacom čase.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.