TV Markíza
StoryEditor

Utajenému šéfovi pribudli diváci. Spolu s Oteckami boli najsledovanejšími programami dňa (mimo spravodajstva)

29.01.2020, 15:55
Autor:
redred

Televízna sezóna sa naplno rozbehla a televízie bojujú so svojimi programami o každého diváka. V obchodne podstatnej skupine divákov od 12 do 54 rokov si drží aj v januári prvenstvo televízia Markíza, ktorá cieli svoj program na mladších a aktívnych divákom, ktorí sú atraktívni pre cieľové skupiny väčšiny zadávateľov reklamy. V utorok 28. februára v tejto cieľovej skupine obsadila štyri najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Uviedol to v tlačovej správe Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.

Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli sledovanosť 10,6 percenta a trhový podiel 30,1 percenta. Druhá priečka patrila v tejto cieľovej skupine nasledujúcej relácii Počasie, ktorá si pripísala sledovanosť 10,4 percenta a trhový podiel 28,9 percenta.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bol v oboch hlavných cieľových skupinách opäť podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý zároveň v rebríčku sledovanosti v obchodnej skupine divákov od 12 do 54 rokov obsadil tretiu priečku s ratingom 9,4 percenta a trhovým podielom 31,8 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,8 percenta. 

Oteckovia na diaľku porazili aj konkurenčný prime-time seriál Nový život. Rovnako sa to podarilo v priamej konkurencii vysielanej reality šou Utajený šéf, ktorej v cieľovej skupine 12-54 patrilo štvrté miesto so sledovanosťou 9,3 percenta a trhovým podielom 25,2 percenta. Nový život zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 20,1 percenta. Televízia Markíza so svojou programovou ponukou zvíťazila nad siedmimi z jedenástich doposiaľ odvysielaných epizód Nového života.

V širšej cieľovej skupine divákov vo veku nad 12 rokov bolo poradie sledovanosti nespravodajských relácii rovnaké. Oteckov si nenechalo ujsť 485-tisíc divákov, na Utajeného šéfa bolo zvedavých celkovo 459-tisíc divákov a Nový život si na Joj pozrelo 437-tisíc divákov.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 12:07