Televízna sezóna sa naplno rozbehla a televízie bojujú so svojimi programami o každého diváka. V obchodne podstatnej skupine divákov od 12 do 54 rokov si drží aj v januári prvenstvo televízia Markíza, ktorá cieli svoj program na mladších a aktívnych divákom, ktorí sú atraktívni pre cieľové skupiny väčšiny zadávateľov reklamy. V utorok 28. februára v tejto cieľovej skupine obsadila štyri najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Uviedol to v tlačovej správe Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.
Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli sledovanosť 10,6 percenta a trhový podiel 30,1 percenta. Druhá priečka patrila v tejto cieľovej skupine nasledujúcej relácii Počasie, ktorá si pripísala sledovanosť 10,4 percenta a trhový podiel 28,9 percenta.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bol v oboch hlavných cieľových skupinách opäť podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý zároveň v rebríčku sledovanosti v obchodnej skupine divákov od 12 do 54 rokov obsadil tretiu priečku s ratingom 9,4 percenta a trhovým podielom 31,8 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,8 percenta.
Oteckovia na diaľku porazili aj konkurenčný prime-time seriál Nový život. Rovnako sa to podarilo v priamej konkurencii vysielanej reality šou Utajený šéf, ktorej v cieľovej skupine 12-54 patrilo štvrté miesto so sledovanosťou 9,3 percenta a trhovým podielom 25,2 percenta. Nový život zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 20,1 percenta. Televízia Markíza so svojou programovou ponukou zvíťazila nad siedmimi z jedenástich doposiaľ odvysielaných epizód Nového života.
V širšej cieľovej skupine divákov vo veku nad 12 rokov bolo poradie sledovanosti nespravodajských relácii rovnaké. Oteckov si nenechalo ujsť 485-tisíc divákov, na Utajeného šéfa bolo zvedavých celkovo 459-tisíc divákov a Nový život si na Joj pozrelo 437-tisíc divákov.