Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.09.2020, 14:00

Extrémne premeny Slovensko naberajú divákov, výkonom sa doťahujú na predchádzajúcu sériu

Reality šou o chudnutí sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Extrémne premeny Slovensko naberajú divákov, výkonom sa doťahujú na predchádzajúcu sériu
Zdroj: TV Markíza

Šou Extrémne premeny Slovensko, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom doslova druhú šancu na život, si aj vo svojej tretej sérii získava divákov. Tretia premiérová epizóda, ktorú odvysielala televízia Markíza v stredu 16. septembra, sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Reality šou o chudnutí dosiahla v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyššiu sledovanosť 7,4 percenta aj trhový podiel 24,5 percenta v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Konkurenčné televízie si pripísali výrazne nižšie podiely, Prázdniny televízie Joj zaznamenali 16,9 percenta a Delukse 10,4 percenta, Jednotka RTVS ponúkla film Vraždy v Pas-de-Calais, ktoré dosiahli trhový podiel 10 percent.

Príbeh mladej mamičky Juliány Kužmovej, ktorá pod vedením trénera Maroša Molnára schudla o 65 kíl, pritiahol k obrazovkám Markízy 366-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne je to o 26-tisíc divákov viac a v rámci 3. série doposiaľ najlepší výkon. V predchádzajúcej sérii, ktorú vysielala televízia pred rokom, si priemerne každú z 12 epizód pozrelo 407-tisíc divákov, pri prvej sérii bol priemerný počet divákov 421-tisíc. Priemerná sledovanosť v obchodnej cieľovej skupine 12-54 bola pri obidvoch sériách 8,5 percenta, druhá séria však dosiahla vyšší priemerný trhový podiel na úrovni 26,6 percenta, prvá séria mala rovných 25 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.