Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.01.2021, 14:00

Najsledovanejší Silvester mala televízia Joj, lídrom bolo Inkognito

Joj si zopakovala silvestrovský úspech z predchádzajúcich troch rokov.

Najsledovanejší Silvester mala televízia Joj, lídrom bolo Inkognito
Zdroj: TV JOJ

Slovenské televízie v posledný deň roka neexperimentovali a priniesli divákom opäť zábavu v podobe silvestrovských špeciálov svojich úspešných šou.

Z ponuky si najviac divákov vybralo program televízie Joj, ktorá stavila na osvedčenú kombináciu Inkognita a Všetko, čo mám rád. Zopakovala si s ňou silvestrovský úspech z predchádzajúcich troch rokov. Výsledky sledovanosti priniesol portál mediaboom.sk.

Inkognito v silvestrovskom šate si pozrelo 604-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo Jojke prinieslo v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sledovanosť 10,7 percenta a trhový podiel 22,4 percenta. Rekord si drží silvestrovské Inkognito z roku 2018 s 805-tisíc divákmi pri obrazovkách. Minulý rok (na Silvestra 2019) si ho pozrelo 635-tisíc divákov.

Nasledujúcu hudobno-zábavnú reláciu Všetko, čo mám rád si pozrelo 555-tisíc divákov, čo v cieľovej skupine 12-54 znamenalo rating 9,4 percenta a podiel na úrovni 20 percent. Na Silvestra 2019 neuvádzala Jojka špeciálne silvestrovské vydanie relácie, ale priniesla zostrih najlepších vystúpení z odvysielaných relácií počas roka. Zostrih sledovalo až 615-tisíc divákov.

Polnočný prípitok priniesli už štandardne herci a účinkujúci z Inkognita a po polnoci televízia uviedla reprízu silvestrovského špeciálu Všetko, čo mám z rád z minulého roka. Polnočný prípitok Inkognita mal 458-tisíc a Všetko, čo mám rád 385-tisíc divákov.

​​Jednotka RTVS odštartovala silvestrovský večer už o 19:30 Zlatými časmi s hosťom Paľom Hammelom, ktoré si pozrelo 227-tisíc divákov. Na ne nadviazal silvestrovský špeciál Milujem Slovensko. Pri obrazovkách bolo 465-tisíc divákov, o 35-tisíc divákov viac ako rok predtým. Pre Jednotku to znamenalo v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 9,1 percenta a podiel na trhu 19,1 percenta. Silvestrovské Milujem Slovensko dosiahlo rekord v roku 2016 so 670-tisíc divákmi pri obrazovkách.

O 22:15 dostala priestor na Jednotke Pumpa, ktorú sledovalo 349-tisíc divákov a potom až do polnoci divákov Jednotky zabávala Marcinova talkshow Neskoro večer. Pozrelo si ju 452-tisíc divákov, na Silvestra 2019 ich bolo až 591-tisíc.

Polnoc patrila už tradične odpočítavaniu začiatku Nového roka a hymne. Pri obrazovkách bolo podobne ako pred rokom, okolo 700-tisíc divákov. Nový rok odštartoval Boris & Brambor s hosťami Adelou a Sajfom a 301-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Dvojka RTVS bola aj v tomto roku hudobná. Najviac divákov, 246-tisíc, mal britský hudobný dokument z roku 2019 ABBA navždy: Víťaz berie všetko. Pozitívne ohlasy na sociálnych sieťach si vyslúžil aj nasledujúci dokument Queen & Adam Lambert a záznam koncertu skupiny Metallica so symfonickým orchestrom.

​Markíza odštartovala silvestrovský večer súťažnou šou Dobre vedieť!, ktorá však mala len 228-tisíc divákov. Najsledujúci silvestrovský špeciál Chart Show sledovalo 390-tisíc divákov. Na porovnanie, rok predtým si zostrih najúspešnejších vystúpení odvysielaných počas roka pozrelo 370-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 bola Markíza v čase vysielania trhovou dvojkou s ratingom 9,2 percenta a podielom tesne nad 19 percentami.

Po polnoci dostali na obrazovke Markízy priestor zostrih Najlepších hitov domácej hudobnej scény. ktoré mali 429-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 si pripísali sledovanosť 9,6 percenta a podiel na trhu 23,1 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.