Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
23.02.2021, 14:40

Vzniklo spoločné zastúpenie pre predaj reklamy v regiónoch

RegioMedia a MY sú zástupcami pre predaj reklamy do regionálnych rádií a printov.

Vzniklo spoločné zastúpenie pre predaj reklamy v regiónoch
Zdroj: archív

Media representative pre regionálne rádiá spoločnosť RegioMedia a sieť regionálnych týždenníkov MY sa dohodli na spolupráci pri obchodovaní reklamy pre rádiá v regiónoch. RegioMedia využije na regionálny obchod obchodnú sieť divízie regionálnych týždenníkov MY vydavateľstva Petit Press.

RegioMedia doteraz regionálny obchod pre regionálne rádiá nevykonávala, zameriavala sa na nadregionálny obchod. Regionálny obchod si zastrešovali jednotlivé rádiá. „Našou snahou je priniesť do regionálnych rádií čo najviac financií, preto sme sa rozhodli venovať aj regionálnemu obchodu. Keďže v aktuálnej dobe je neefektívne rozbiehať sieť vlastných regionálnych obchodníkov, ktorí by sa  predajom len reklamy v regionálnych rádiách ťažko uživili, rozhodli sme sa obchodovanie rádií v regiónoch outsorsovať. S možnosťou spolupráce sme oslovili nám blízke médium  – regionálne noviny siete MY,“ povedala konateľka RegioMedie Miriam Kittler.

Sieť regionálnych týždenníkov MY, ktorá patrí vydavateľstvu Petit Press, si za dlhé roky existencie vybudovala kvalitnú a efektívnu obchodnícku základňu. Obchodníci poznajú regionálne požiadavky klientov, vedia komunikovať tak regionálne nastavenia kampaní, ako aj nadregionálne celosieťové kampane.

Pre MY je spolupráca s RegioMediou rozšírenie služieb pre ich klientov. "Vieme im ponuku spracovať komplexnejšie a to ako pre regionálne typy kampaní, tak aj pre celoslovenské alebo špeciálne zamerané kampane. Klienti tak od nás dostanú benefit, keďže z jedného miesta vedia vyriešiť objednanie rôznych mediatypov, ktoré sú pre nich vhodné. Zároveň je táto obchodná spolupráca aj novou príležitosťou pre našich viac ako 45 regionálnych obchodníkov,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie regionálnych týždenníkov MY.

Obchodníci divízie MY vzájomnou spoluprácou s RegioMediou získajú do svojho ponukového portfólia okrem regionálnych týždenníkov My, všetkých domovských produktov vydavateľského domu Petit Press, webových produktov, sociálnych sietí aj nové produkty, a to reklamu v regionálnych rádiách a obecných a mestských rozhlasoch.

Spoločnosť RegioMedia bude aj naďalej zastávať doterajšiu pozíciu media representative zastúpenia v komunikácii s mediálnymi a reklamnými agentúrami, nadregionálnymi klientmi, v obchodovaní špeciálnych projektov a štátnych kampaní. „V prípade regionálneho obchodu dodaného zo strany nášho partnera, siete MY, budeme plniť úlohu kompletnej administrácie obchodných požiadaviek smerom na rádiá tak, aby všetky kampane zbehli v zmysle požiadavky od zadávateľov reklamy,“ spresnila Miriam Kittler.

„Na spoluprácu s tímom siete MY sa naozaj teším a verím, že táto na slovenskom mediálnom trhu neobvyklá spolupráca, bude mať efekt ako pre regionálne rádiá, RegioMediu, sieť týždenníkov MY tak aj pre klientov,“ dodala Miriam Kittler.

RegioMedia aktuálne zastrešuje ako media representative 12 regionálnych rádií a s ďalšími 3 spolupracuje. Sú medzi nimi známe regionálne rádiá s dlhoročnou tradíciou ako napríklad Rádio Lumen, Rebeca, Beta, Záhorácke rádio, rádio Liptov, SiTy, Kiss, ale napríklad aj mladšie Trnavské rádio, Viva a Goldies. 

Divízia regionálnych týždenníkov MY, ktorá spadá pod vydavateľský dom Petit Press, má aktuálne v portfóliu 22 regionálnych týždenníkov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.