StoryEditor

J&T Banka bude iná. Po siedmich rokoch mení reklamy

21.03.2016, 10:59
Pozrite si nový komunikačný koncept banky.

Vily s výhľadom a exotické pláže striedajú priemyselné haly, otlaky a natiahnuté väzivá. J&T Banka po siedmich rokoch mení svoj komunikačný koncept.

 

Art & Science je spojenie technológií a kreativity. Jedno dáva možnosť vyniknúť druhému. V tomto duchu prebiehala aj samotná príprava kampane, kde agentúra Wiktor Leo Burnett zvolila iný postup než tradičný. Namiesto delegovania jednotlivých úloh si všetci tvorcovia (agentúra, režisér, produkcia, choreograf a programátori) sadli za jeden stôl a spoločne hľadali najlepšie možné riešenie. Výsledkom je televízny spot pre produkt Investičný vklad.

 

Jednozáberové momentky zo života úspešných nahrádza súčasné tanečné umenie a video mapping. Viac než čísla sa do popredia dostávajú insighty a myšlienkové pochody, ktoré rieši každý investor – je správny čas teraz alebo mám ešte počkať? Je lepšie byť dravý alebo konzervatívny? Abstraktný obraz poskytuje paradoxne lepšie možnosti, ako zrozumiteľnou rečou priblížiť investície ľuďom, ktorí s nimi nemajú skúsenosti.

 

Nový komunikačný koncept štartuje s produktom Investičný vklad, ktorý je spojením termínovaného vkladu a investície do fondov.

  • Klient: J&T Banka
  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Creative Director/Art Director: Štefan Andrejco
  • Strategic Director: Vladimír Lefík
  • Account Manager: Eva Kučerová
  • Copywriter: Martin Keder
  • Produkcia: Katarína Kintlerová, JOJ Production
  • Réžia: Tomáš Mašín
  • Kamera: Juraj Chlpík
  • Choreografia/tanec: Radoslav Piovarči
  • Projekcie: Trakt

 

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 02:45