Vily s výhľadom a exotické pláže striedajú priemyselné haly, otlaky a natiahnuté väzivá. J&T Banka po siedmich rokoch mení svoj komunikačný koncept.
Art & Science je spojenie technológií a kreativity. Jedno dáva možnosť vyniknúť druhému. V tomto duchu prebiehala aj samotná príprava kampane, kde agentúra Wiktor Leo Burnett zvolila iný postup než tradičný. Namiesto delegovania jednotlivých úloh si všetci tvorcovia (agentúra, režisér, produkcia, choreograf a programátori) sadli za jeden stôl a spoločne hľadali najlepšie možné riešenie. Výsledkom je televízny spot pre produkt Investičný vklad.
Jednozáberové momentky zo života úspešných nahrádza súčasné tanečné umenie a video mapping. Viac než čísla sa do popredia dostávajú insighty a myšlienkové pochody, ktoré rieši každý investor – je správny čas teraz alebo mám ešte počkať? Je lepšie byť dravý alebo konzervatívny? Abstraktný obraz poskytuje paradoxne lepšie možnosti, ako zrozumiteľnou rečou priblížiť investície ľuďom, ktorí s nimi nemajú skúsenosti.
Nový komunikačný koncept štartuje s produktom Investičný vklad, ktorý je spojením termínovaného vkladu a investície do fondov.
- Klient: J&T Banka
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Creative Director/Art Director: Štefan Andrejco
- Strategic Director: Vladimír Lefík
- Account Manager: Eva Kučerová
- Copywriter: Martin Keder
- Produkcia: Katarína Kintlerová, JOJ Production
- Réžia: Tomáš Mašín
- Kamera: Juraj Chlpík
- Choreografia/tanec: Radoslav Piovarči
- Projekcie: Trakt
Zdroj: kh