Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.09.2016, 10:25

Markizácky highlight jesene Ostrov diváci prijali vlažne

Markíza tvrdí, že hodnotiť sledovanosť v tejto fáze je priskoro.

Markizácky highlight jesene Ostrov diváci prijali vlažne
Zdroj: TV Markíza

Šéf Markízy Matthias Settele priznal tesne pred spustením jesennej sezóny, že najväčšou hádankou bude pre televíziu to, ako diváci prijmú novú dobrodružnú reality šou Ostrov. Televízia Markíza ju zaradila do vysielania trikrát do týždňa - utorok, streda, štvrtok. Včera mal Ostrov premiéru. Podľa informácií Stratégií premiérová prvá časť Ostrova získala 6,6 percentný rating a 19,1 percentný podiel na trhu, pozrelo si ju 213 tisíc divákov. Pre televíziu to pravdepodobne neznamená úplne najlepší štart. Hovorí sa o tom, že Ostrov je jeden z finančne najnáročnejších projektov Markízy za uplynulé roky. Logicky  televízia očakáva aj patričné výsledky. Tie, ktoré Markíza dosiahla prvou časťou Ostrova nie sú porovnateľné ani so štartom už siedmej série Farmy z februára tohto roka. Prvú časť siedmej série Farmy vysielanú 29.2.2016 (televízia odvysielala pred touto časťou ešte krátku epizódu, v ktorej predstavila hráčov - pozn. red.) si pozrelo v komerčnej cieľovej skupine 327 tisíc divákov, televízia dosiahla 10,1 percentný rating a 34,2 percentný podiel na trhu.

Podľa šéfky PR Markízy, Tatiany Tóthovej je ešte skoro hodnotiť sledovanosť programu, ktorý je na Slovensku úplnou novinkou, na to bude čas najskôr koncom tohto, respektíve až budúceho týždňa. Tatiana Tóthová hovorí  aj o reakciách divákov: "boli naozaj veľmi dobré a veríme, že sledovanosť Ostrova bude rásť. Sme hrdí na to, že sme dokázali vyrobiť z produkčného hľadiska program takej vysokej kvality. Ponúkame zaujímavé príbehy, atraktívne lokácie, výborného moderátora a veľké dobrodružstvo. Je to nový projekt, ale veríme, že naši diváci napokon ocenia kvalitu."

Pre Markízu to bola zatiaľ iba úvodná epizóda, v ktorej sa diváci mohli zoznámiť na obrazovkách so súťažiacimi. Jednoduchšie súťaže pre obe skupiny hráčov a relatívne príjemné pocity súťažiach na úvod, sa budú postupne meniť a situácia sa začne dramatizovať. Čo môže divákov viac zaujať. Už ďalšia časť naznačuje, že to bude pre súťažiacich náročné, keďže sa sami musia postarať nielen o ubytovanie, ale aj jedlo, vrátane prípravy ohňa. V kombinácii s vyhrotenými charaktermi súťažiacich, exotickými zábermi tropického ostrova, to môže byť pre niektorých divákov zaujímavá "podívaná".

Televízia Markíza nasadila dobrodružnú reality šou z filipínskych ostrovov do prime timu viackrát do týždňa. V prípade, že sa Ostrov vzchopí, televízii môže zabezpečiť kontinuálne pekné čísla. V opačnom príde  bude musieť Markíza použiť plán B.

Pozrite si upútavky:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.