StoryEditor

Rádio Melody prichádza po rebrandingu s imidžovou kampaňou. Pozrite sa, ako vyzerá

20.06.2022, 14:23
Autor:
redred

Nové kampane štartujú aj Rádio Expres a Europa 2. Sú z dielne agentúry Zaraguza.

Najsilnejšia audio-mediálna slovenská skupina Bauer Media Slovakia zastupuje tri kľúčové slovenské rádiá - Rádio Expres, Europa 2 a Melody (bývalé rádio Jemné). Rádiá prichádzajú s novými kampaňami.

Rádio Expres a Europa 2 spúšťajú imidžovú kampaň. Rovnako rádio Melody po svojom nedávnom rebrandingu, v ktorom predstavilo nový claim "hity vášho života", prichádza s kľúčovým vizuálom. Na túto spoluprácu si rádiá vybrali agentúru Zaraguza. Podľa slov zástupcov rádií im bola predstava agentúry o kampaniach blízka.

Hlavným cieľom pre nás bolo odkomunikovať nový claim rádia Melody - hity vášho života. S touto myšlienkou sme sa obrátili na agentúru Zaraguza. Po niekoľkých stretnutiach sme si potvrdili, že predstavy agentúry sú nám blízke, preto sme sa rozhodli s agentúrou zrealizovať nielen rebranding jednej z našich staníc, ale aj image kampane pre zvyšné dve naše rádio stanice,“ priblížil Tomáš Halmeš z Bauer Media Slovakia.

Nové logo a názov rádia Melody má reflektovať súčasnú fresh vizualitu s retro charakterom vysielania, ktorým je rádio známe pre slovenských poslucháčov. Agentúra vsadila na moderne pôsobiacu retro identitu a zapojila známe legendy pop music. Pozrite si nový kľúčový vizuál, ktorý bude sprevádzať komunikáciu rádia:

image

Radio Melody, rebranding

Každé z rádií má svoju osobitosť. To sa podpísalo aj pri uvažovaní nad kreatívnymi cestami. Melody prešlo z jemných melódií do osvedčených nestarnúcich hitoviek, a to aj zmenilo charakter rádia,“ hovorí Milan Malý, kreatívny riaditeľ agentúry.

Cieľom rebrandingu rádia Jemné bolo ešte viac uspokojiť požiadavky súčasných poslucháčov, čomu sme prispôsobili aj zmenu playlistu. Zachovali sme to najdôležitejšie, čo poslucháči oceňovali na rádiu Jemné, teda veľa hudby bez prerušovania, príjemnú atmosféru a obľúbených moderátorov. Priniesli pestrejšiu ponuku piesní zo 70-tych až 90-tych rokov a viac slovenskej a českej hudby,“ dodáva Tomáš Halmeš.

Zaraguza pri vizualite pre Melody tentokrát spolupracovala s ilustrátorom Viktorom Feherom zo štúdia Natreto. Produkciu videí zastrešilo štúdio Playground.

Rádio Expres a rádio Europa 2 rovnako prichádzajú s novými kampaňami. Agentúra vytvorila dve série kampaňových vizuálov s tromi rôznymi printami pre každé z rádií, rovnako budú komunikovať krátkymi videami či statickými online formátmi a gifkami.

„Pri Exprese sme vychádzali z insightu, že keď sa človek baví, všetko je znesiteľnejšie. Aj niektoré pre mnohých otravné činnosti sú pri počúvaní zábavného rádia znesiteľnejšie. No a pri Európe 2 sme pracovali s ideou, v ktorej si ľudia užívajú hudbu v súkromí, keď sa nikto nepozerá,” vysvetľuje Milan Malý.

Kľúčový vizuál kampane Rádia Expres:

image

Radio Expres, nová kampaň

Kľúčový vizuál kampane rádia Europa 2:

image

Radio Europa 2, nová kampaň

Vizitka kampane:

Klient: Bauer Media Slovakia

Kreatívna agentúra: Zaraguza

Creative Director: Milan Malý

Art Direction: Milan Malý

Grafický dizajn loga Melody: Andrej Nemček

Copywriter: Eva Myjavcová, Romana Pekarovičová

Account Management: Veronika Jašková

Ilustrácie: Viktor Feher, Natreto

Produkcia: Playground

Fotograf: Symon Kliman

menuLevel = 2, menuRoute = news/archiv-clankov, menuAlias = archiv-clankov, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 01:00