Chobotnica sa mení z maskota klasického typu na „spriaznenú bytosť“, ktorá sa dokáže prispôsobovať.
Kristen Cavallo, výkonná riaditeľka MullenLowe Global, o chobotnici ako symbole: "Náš symbol ponúka dokonalú metaforu. Chobotnica prežila viac ako 300 miliónov rokov práve vďaka svojej fluidite a schopnosti prispôsobiť sa. Je to jediný organizmus, ktorý sám pravidelne upravuje vlastnú DNA. Model permanentnej inovácie si musia osvojiť všetky značky, ktoré chcú na trhu uspieť."
João Paz, Head of Design MullenLowe US a autor nového dizajnu, hovorí o novej podobe chobotnice: "Naša chobotnica sa nebojí zmeny, má ju v DNA. Dokáže sa ľubovolne meniť a umožňuje maximálnu personalizáciu.“
Nové logo preto nemá jednu podobu,ale má niekoľko vertikálnych a horizontálnych variantov. Špeciálna aplikácia umožňuje zadefinovať si nekonečné množstvo ďalších tvarov.
Kontrast medzi logom a slovnou značkou
Fluidnú chobotnicu sprevádza jedinečný wordmark. Pätkové písmo podčiarkuje jej jednoduchosť, spoľahlivosť a ukotvenosť. Uzemňuje nespútanosť chobotnice, kombinuje emócie s rozumom. Zatiaľ čo chobotnica víta všetko nové, wordmark nesie odkaz minulosti a dedičstva agentúry.
Chápadlá ako písmená a čísla
Ďalším výnimočným dizajnovým prvkom nového CI je abeceda vytvorená z chápadiel chobotnice. Použitie tejto obrázkovej abecedy je flexibilné naprieč rôznymi aplikáciami – od sociálnych sietí až po prezentácie.
Nová podoba CI MullenLowe bola launchovaná 6. júna.