Tender roka: ČSOB po 17 rokoch mení kreatívnu agentúru.
StoryEditor

Tender roka: ČSOB po 17 rokoch mení kreatívnu agentúru

25.04.2024, 10:46
Autor:
redred

O kreatívu celej skupiny ČSOB - a teda banky, poisťovne, leasingu, aj ČSOB Advisory a ČSOB nadácie sa bude po novom starať MullenLowe GGK, ktorá nahradí MUW Saatchi&Saatchi.

„Zodpovedný výber agentúry, ktorej do veľkej miery zverujete to, ako budete komunikovať na zákazníkov, verejnosť, ale aj interne, bol pre nás kľúčový. Rozhodujúca bola pre nás popri kvalite a originalite návrhov aj snaha agentúry navnímať naše potreby a strategické smerovanie. MullenLowe GGK naplnila všetky tieto naše očakávania a navyše nám predstavila skvelý tím odborníkov, s ktorými sme si veľmi sadli aj ľudsky, čo ja osobne vnímam ako základný predpoklad úspešnej spolupráce do budúcna,“ uviedol Juraj Ebringer, člen predstavenstva ČSOB.

MullenLowe GGK sa bude starať o kreatívu celej skupiny ČSOB - a teda nielen banky, ale aj poisťovne, leasingu aj ČSOB Advisory a ČSOB nadácie.

„ČSOB je rešpektovanou značkou, takže pre nás bolo veľkou výzvou predstaviť náš pohľad na jej ďalšiu komunikáciu. Vedeli sme, že nás tento dvojkolový tender s množstvom rešpektovaných súperov, kvalitne preverí. O to viac ma teší výkon nášho tímu, na ktorý som skutočne hrdý. Zároveň ma teší, že sme sa s klientom pomerne rýchlo naladili nielen na spoločnú vlnu inovácií, ale aj ľudsky nám zafungovala chémia,“ uviedol Marek Pajtáš, CEO reklamnej agentúry MullenLowe GGK.

image

Tender roka: ČSOB po 17 rokoch mení kreatívnu agentúru.

S agentúrou MUW Saatchi&Saatchi ČSOB spolupracovala uplynulých 17 rokov, počas ktorých spoločne prešli tie najväčšie míľniky bankovníctva na Slovensku. Od prechodu z takmer výlučne pobočkového sveta, cez postupný a z pohľadu klientov opatrne vnímaný presun do internet bankingu, uvedenie spoločnej európskej meny až po správu financií v mobile tak ako ho poznáme teraz, vrátane na trhu jedinečných treťo-stranových Smart Služieb+.

„Mali sme možnosť pracovať so skvelými profesionálmi, s ktorými sme predstavili hneď niekoľko komunikačných konceptov vrátane toho aktuálneho a mimoriadne úspešného so sovou, a za to im patrí naše veľké poďakovanie,“ doplnil Ebringer.

„Spoluprácu s klientom ČSOB, ktorá trvala viac ako 17 rokov, považujeme za výnimočnú. Plnú neoceniteľných skúsenosti, vzájomnej inšpirácie a rešpektu. ČSOB je príkladom toho, že aj v zdanlivo konzervatívnom segmente ako je bankovníctvo, môže kreativita predstavovať veľký prínos pre komunikáciu. Byť odvážny, experimentovať a hľadať nové riešenia - sa časom potvrdilo ako správna cesta. Sme za to veľmi vďační a prajeme všetkým zúčastneným, aby aj v nasledujúcich rokoch udržali dobre nastavený trend podporovateľa odvážnych kreatívnych ideí,“ doplnil CEO agentúry MUW Saatchi&Saatchi Rasťo Uličný.

Tender bol pre agentúry, ktoré mali záujem sa zúčastniť, otvorený, a v jeho druhom kole sa rozhodovalo medzi tromi uchádzačmi. ČSOB sa pri ňom riadila internými pravidlami pre transparentné výberové konanie a dávala tiež dôraz na to, aby sa pri všetkých bodoch, pri ktorých to bolo v praxi možné, riadila Pravidlami férového tendra KRAS. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/archiv-clankov, menuAlias = archiv-clankov, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:47