SmartSlužby+ prinášajú riešenia, ktoré by ste v bankovej aplikácii nečakali. Napríklad možnosť kúpenia si lístkov na vlak. Táto smart služba je aj hlavným motívom aktuálnej kampane. „Nečakané spojenie bankovej apky a kúpy lístkov na vlak sme využili aj v televíznom spote. Prekvapivá situácia v pobočke banky je vtipnou metaforou na to, ako služba funguje,“ hovorí Peter Ižo, associate creative director agentúry MullenLowe GGK.
„Úprimne, kto z nás by ešte pred niekoľkými rokmi čakal v aplikácii svojej banky možnosť poistiť si bývanie alebo vybrať auto na leasing? A už vôbec nie možnosť kúpiť si tam lístok na vlak. Dnes majú klienti a klientky takúto možnosť doslova na dosah ruky, v apke ČSOB. Je to nečakané? Samozrejme, že je. Tak prečo to nepovedať práve takouto originálnou formou?“ doplnila Anna Jamborová, manažérka oddelenia komunikácie ČSOB.
Kampaň prebieha v TV, OOH, rádiu, print, online a na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB – Anna Jamborová, Ľuboš Gondáš, Jana Vidrová
Kampaň: Nečakané spojenia sú smart
Agentúra: MullenLowe GGK
Associative creative director: Peter Ižo
Art director: Milan Malý
Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný
Strategy director: Jakub Straka
Unit account director: Katarína Prikler
Account manager: Miriam Ballová
Social media: Michal Porubovič, Martin Rajec
Produkcia: Protos
Postprodukcia: EKRAN
Zvuková produkcia: K2 zvuk
Réžia: Tomáš Řehořek
Fotograf: Filip Nagy, Miňo Debnár