Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.
V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať klikateľné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane. Odborníci z Upworthy, webu známeho ultrasharovaným obsahom, dokonca radia:
- 50% tvorby článku by ste mali venovať tvorbe nadpisu
- ku každému jednému textu si vytvoriť až 25 alternatív nadpisov
Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sieťach.
Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 najklikanejších kampaní podľa CTR v sieti Strossle na Slovensku za júl 2017.
Pribaľujeme tiež prekliky na články samotné.
- V posteli dlho nevydrží? Takto pomôžete jemu aj sebe!
- Doprajte si slovenské more, tieto naše kúpaliská so slanou vodou stoja za návštevu
- Aj muži môžu byť v prechode. Ako sa prejavuje ich „menopauza“?
- Rovnaký meter pre všetkých? Americká ambasáda má, žiaľ, svoj
- Aký osud čaká naše dôchodky