Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.
V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane.
Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach.
Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 najklikanejších kampaní podľa CTR v sieti Strossle na Slovensku za august 2017. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a do akej kategórie obsah patrí. Prikladáme tiež prekliky na články samotné.
- Ako si udržať silnú a kvalitnú erekciu? Vyhýbajte sa týmto návykom
- Mýty o oddiaľovaní ejakulácie. Čo naozaj (ne)zaberá?
- 9 varovných signálov, že vám v tele chýba kolagén. Otestujte sa!
- Americká diplomacia si u nás robí, čo chce
- Mohla by toto robiť slovenská ambasáda v USA?