Orange mal tlačovku. Poďme na ňu psychologicky. Hneď teraz sem hodím prvé, čo mi napadne. Prisahám, úplne bez rozmyslu, nech to má nejakú psychologickú hodnotu. Takže Orange Wow rovná sa:
- Wow ako názov? Vynára sa mi Rádio Wow a jedna tupá americká reklama
- dúhové logo... hm
- začať tlačovku telemostom so šéfom Orangu, ktorý nemohol prísť? Aké milé. Že ho vôbec nepočuť, lebo audio sa stratilo niekde medzi Popradom a Bratislavou? Aké milé; ani Orange nie je bezchybný
- a už ide to hlavné. Nekonečné volania cez víkend za toľko, cez týždeň za toľko, nekonečný roaming za hentoľko, ale aby ste mali B, musíte mať A... Zložité. Keby som bol zákazníkom, pochopím to možno na štvrtý pokus. Keby som bol predajcom, vysvetlím to na štvrtý frťan
- v jednej chvíli vidíme na plátne dobrých 10 cien, čo koľko kedy stojí. Wow (aha, tak preto ten názov)! Jednoduché ako Ordinácia v ružovej záhrade
- keď sa používa slovo "koeficient", nikdy to neveští nič dobré
- čože si to práve pospevujem... "Paušalalala, najvýhodnejšia paušalalááála." Kam zmizla Orange Garancia?
- dotované telefóny... pre niekoho za euro, pre niekoho za 87 eur, pre iného teoreticky za mínus 12 eur (to mi asi nedajú, však?). Takže za koľko sú, pýta sa v duchu prostý občan-volič
- čo novinárov najviac zaujalo? "Neobmedzené volania" sú z čisto technických dôvodov obmedzené max. na 250 rôznych čísel mesačne. Nikto okrem telemarketérov a telešľapiek nevolá na viac, ale ak vám túto podmienku povie predavač, nezačnete aj vy v duchu počítať?
- 700 MB na surfovanie... To je viac, ako mi dnes núka O2
- najzanietenejšia novinárska otázka: "Myslíte v treťom tisícročí vážne, že po presurfovaní kúpených dát sa prenosová rýchlosť zníži na 16 kbit za sekundu? S tým sa nedajú načítať ani e-maily. Skúšali ste to niekedy? Nemohli ste dať aspoň 100?"
- Andrea Cocherová má super okuliare a fajn kultivovaný prejav
Čo z toho vyplýva (okrem skutočnosti, že mi je asi sympatická Andrea Cocherová)? Možno je Wow prelomový, možno prináša niečo úplne úžasné. Ale predpokladám, že pre klientov bude príliš náročný na pochopenie. Už sa teším, ako ho Orange marketingovo a komunikačne uchopí.