StoryEditor

Samsung - All eyes on the S4

13.06.2013, 22:39
Prepozerajte sa k výhre.

Pre komunikáciu benefitov je dôležité, aby si ich všimlo cieľové publikum. Ak spojíte benefity a zaujímavú hru, tak máte o zábavu postarané. Nová vlajková loď zo smartphone flotily kórejského výrobcu vníma váš pohľad na obrazovku. Ľudom na stanici v Zurichu pripravili hru, kde sa súťažiaci museli vytrvale dívať na obraz nového smartphone. Kto sa vydržal dívať dostatočne dlho, tak sa mohol prepozerať k skvelej výhre. Gamifikácia je to, čo reklamu tak skoro neprestane baviť. Ľudia sú od prírody hraví, takže podobné aktivity len brnkajú na strunu prirodzeného naturelu. Skvelá práca agentúry Heimat.  

 

 

Zopár blogpostov na AdArene, kde sa ľudia dobre vyhrali.

Carling Black Label - Be The Coach

Fantastic Delites - Delite-o-matic

Volkswagen - Street Quest

Budweiser - Budclock

 

AdArena má svoje miesto na Facebooku.

Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 15:33