Pre komunikáciu benefitov je dôležité, aby si ich všimlo cieľové publikum. Ak spojíte benefity a zaujímavú hru, tak máte o zábavu postarané. Nová vlajková loď zo smartphone flotily kórejského výrobcu vníma váš pohľad na obrazovku. Ľudom na stanici v Zurichu pripravili hru, kde sa súťažiaci museli vytrvale dívať na obraz nového smartphone. Kto sa vydržal dívať dostatočne dlho, tak sa mohol prepozerať k skvelej výhre. Gamifikácia je to, čo reklamu tak skoro neprestane baviť. Ľudia sú od prírody hraví, takže podobné aktivity len brnkajú na strunu prirodzeného naturelu. Skvelá práca agentúry Heimat.
Zopár blogpostov na AdArene, kde sa ľudia dobre vyhrali.
Carling Black Label - Be The Coach
Fantastic Delites - Delite-o-matic
AdArena má svoje miesto na Facebooku.
Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena