Kampaň, ktorá rieši problém, že nikto nechce za kvalitné porno na internete platiť a promo na lojalitnú aplikáciu, ktoré využíva reálne zábery zlodejov, ako kradnú v obchodoch. Toto sú reklamy, ktoré členov KRASu v poslednom období najviac zaujali. Nechajte sa nimi inšpirovať.
PETER IŽO, CREATIVE DIRECTOR, MADE BY VACULIK
zo sveta: Marc Dorcel - HandsOff (agentúra: Marcel Paris)
"Vrátim sa ešte na chvíľku k levom. Mohol by som písať o skvelých, veľkolepých nápadoch, ktoré zožali X levov, ako napríklad Safety Truck s úžasným a pritom jednoduchým technologickým riešením bezpečnosti na cestách alebo Security Moms, ktoré zase riešia bezpečnosť na futbalovom štadióne. A o Ice Bucket Challenge by sa mi písať ani nechcelo… Ale rovnako rád, a možno ešte radšej, mám nápady, ktoré získali jedného / dvoch levov, sú úžasne jednoduché a mimoriadne vtipné.
Takým je pre mňa aj nápad pre francúzskeho porno producenta - HandsOff.
MICHAL MAZAN, ART DIRECTOR, ISTROPOLITANA OGILVY
zo sveta: Harvey Nichols - Love freebies? Get them legally (agentúra: Adam&EveDDB, Londýn)
"Značka Harvey Nichols opäť nesklamala a ich promo na lojalitnú aplikáciu je drzé a pobaví. Využívajú reálne zábery z priemyselnej kamery na ľudí, ktorí kradli v ich obchodoch. Stačilo im vymeniť hlavy za animované a zlodeji zrazu vyzerajú vtipne - napríklad ten plačúci v závere spotu je fakt nádherný. Pointou je, že ak máte neodolateľné nutkanie vlastniť ich tovar, nemusíte ho kradnúť, môžete ho získať zadarmo a legálne. Kampaň dopĺňajú aj printy s inou exekúciou ale rovnakou ideou."
Printy
Foto: Harveynichols.com, Marcelo Krasilcic


