Asi ste to neraz počuli, nie? Vraj sa už nič nové nedá vymyslieť, všetko tu už bolo atď atď. Nám sa to veľmi nechce počúvať, pretože vieme, že to tak nie je. Už iba, keď si vezmem našu agentúru: stále na niečom novom pracujeme. A celosvetovo novom. O niečom si môžete prečítať aj v aktuálnych Stratégiách, ale ak ste viac online - ako aj my :) - tak aby ste o to neprišli.
Vždy sa snažíme o niečo nové. Čím náročnejší klient, tým väčšia výzva, a to máme radi. Vážime si takých klientov a za každý nový pokus sme vďační. Riešime bannerovú reklamu, ktorá má veľkú prítomnosť a ešte väčšiu budúcnosť. A snažíme sa ju rešiť okrem iného aj neštandardne. Máme pre vás pripravené tri príklady, ktré boli vyvinuté na Slovensku, nami a ktoré len tak vo svete nenájdete.
Slider Kick
Pozrite si ho tu: http://sitelement.sk/demo/new-sliderkick.html
Tento formát vychádza zo známych formátov IAB Rising Stars, ich výrazná odlišnosť spočíva vo zvýšení efektivity pri maximalizácii vizibility a minimalizácii nákladov na prípravu kreatívy zo strany klienta. A práve tieto parametre implementované a vyvinuté na Slovensku robia tento formát atraktívny a konkurencieschopný voči klasickým neštandardným formátom.
- Neštandardný banner, ktorý je vizibilný hneď od začiatku. Pri návšteve stránky ju totiž odsunie na polovicu obrazovky, druhú polovicu displeja predstavuje banner samotný. Možnosťou je aj úplné odsunutie stránky z obrazovky.
- Banner je okamžite vizibilný, message sa zobrazí, užívateľ môže banner okamžite zavrieť, následne prípadne aj opätovne otvoriť z jeho umiestnenia na spodnej časti stránky.
- Klient pri tomto formáte banneru nemusí dodávať zložitú kreatívu aj v prípade, že chce jeden a ten istý banner implementovať na viac stránok. Java Script totiž upravuje banner tak, aby “sadol” do viacerých typov internetových stránok bez toho, aby mal klient na kreatívu veľké výdavky.
- Atypickosť banneru automaticky filtruje nechcené kliky, všetky kliky na banner sú validné a kvalitné.
- CTR = 3 - 5 %
- Klienti, ktorí tento formát využili = AXE
Floating Fixed Branding + iLayer
Pozrite si ho tu: http://sitelement.sk/demo/new-floating-branding.html
- Neštandardný banner predstavujúci fixný branding po stranách stránky, ideálna je jeho kombinácia s iLayerom.
- Užívateľ pri návšteve stránky vidí najprv iLayer, ktorý sa následne prelinie do bočných banerov. Ich formát však nie je useknutý, ako sa to pri rozličných typoch stránok stáva, bannery sú vizibilné vo svojej úplnosti.
- iLayer je dnes obľúbené a efektívne vypĺňať spotom či prezentačným videom.
- Floating Fixed Branding je fixný, vizibilný aj v momente, keď užívateľ stránku roluje.
- CTR = 3 - 5 %
- Klienti, ktorí tento formát využili = Fiat, Telefonica, Sberbank, Nivea, Telekom
Dock In
Pozrite si ho tu: http://sitelement.sk/demo/new-dockin.html
- Vyvintý pre potrebu nahradiť klasický screen tak, aby bol efektívnejší a vizibilný aj pri rolovaní stránky užívateľom.
- Banner pri rolovaní stránky z nej vystúpi, vytvára 3D dojem a cestuje po stránke spolu s rolovaním stránky užívateľom.
- Ide o unikát, ktorý bol na Slovensku doposiaľ aplikovaný iba dvoma klientmi.
- Odporúčaný najmä klientom, ktorí majú kreatívu vytvorenú vyslovene na screenovú pozíciu a takú aj preferujú.
- CTR = 1% a viac
- Klienti, ktorí tento formát využili = Rexona (Atacama)
A viac neštandardov nájdete tu: http://www.sitelement.sk
Poklikajte si. :)

