Vždy sa pobavím, keď Eurotelevízia pridá na svoj Facebook ďalšiu retrotitulku. Ale pozor, to je zábava a poučenie zároveň! Platí predsa, že móda sa vracia. Takže už dnes viem, ako budú vyzerať titulky budúcnosti. Že ste to vy, podelím sa s týmto drahocenným know how.
Ktorú prsnatú blondínu dať na titulku tentoraz? Ako donútiť ľudí, aby si kúpili nás a nie konkurenčný, krajšie vyzerajúci titul? Večné problémy dnešnej kapitalistickej (po anglicky mainstreamovej) tlače. Hlúpy prístup. Aha, takto to treba robiť:
Dnes predávajú veľké prsiská, vtedy to boli veľké účesy (viem, na čo myslíte: tento výtlačok musel mať v rukách Matt Groening, keď vymyslel Marge Simpsonovú)...
... prípadne uhrančivý (alebo skôr úchylný?) pohľad. A ten mejkap sťaby baník, čo práve vyfáral... Mňau!
Bananaramu a Spice Girls vymyslela Sisa Lelkes Sklovská, zvodné titulkové pózy v štýle "mŕtvy faraón Tutanchamón" nepochybne Majzňa.
Minuli sa titulkové fotky? Nevadí, dáme o to viac textu a je to.
Minuli sa fotky celebrít a nie je ani o čom písať? Tresk ho bukrétu.
Vrcholom boli 80. roky: žiadny text na titulke. Dnes sa tomu hovorí minimalizmus a je všade – napr. na webe super.cz. Podpora stánkového predaja bola vtedy kapitalistickým prežitkom.
Tak, a sme pripravení na retrobudúcnosť. Ešte viac inšpirácií nájdete na Facebooku Eurotelevízie (btw, vďaka za poskytnutie súhlasu na prebratie týchto tituliek na náš web).


