Mobby Family sa teší z nového telefónu. Ten vpravo ležal na zemi
StoryEditor

List pre Slovak Telekom alebo Zdvihni telefón zo zeme, babi

24.06.2013, 10:05
Pozor, Slovak Telekom a Slovak Parcel Service sú odlišné firmy. Jedna si zákazníkov váži, druhá im dáva balíky na zem ako psom.

Milý Slovak Telekom,

úvodom môjho listu sa Ti chcem poďakovať za mobíka. Nevedel som, že sú ešte v kurze. Je milý - dnes sa tomu hovorí cute [kjút].

Ako isto tušíš, nie preto Ti píšem. Nedávno sme si doma predĺžili viazanosť pevnej linky. Máme ju od čias, keď boli čísla päťmiestne a namiesto vyťukávania sa točilo obrovským oným (existuje pre to ešte nejaké slovo?).

Predavačka v magentovej predajni Telekomu nám ochotne zakrúžkovala, aké telefóny môžeme mať za zvýhodnenú cenu, dostali sme mobíka, telefón nám vraj prinesú domov, všetko išlo super...

Ale čo sa stalo o pár dní! Prišiel doručovateľ a balík s telefónom nám "úslužne" položil na zem. Básnik by povedal, že šmaril. Pritom som stál rovno oproti nemu, mohol mi ho podať. My by sme svoj telefón nikdy na zem "úslužne nepoložili". Ale asi je to tá západná kultúra, pred ktorou ma vždy varuje suseda. Asi je to strašne cool [kúl]. Nabudúce to skúsim tiež. "Ahoj babi, na tvoje 95. narodeniny ti darujem porcelán. Babi, urob psíka a zober si to zo zeme."

Tým sa to neskončilo. Na záver som sa dovolil opýtať, či netreba zásielku skontrolovať. A to som nemal. "Čo skontrolovať, aké skontrolovať. Já mám dnes doručiť 170 zásielok. Veď tu máte svoje dva balíky (a ukázal smerom na zem, xixi, aké cool :-). Ak to bude zlé, podajte reklamáciu," nejako takto znela odpoveď doručovateľa. Prvá vec: aké dva balíky, keď sme si objednali iba telefón? V druhom je čo, antrax? Poštárka zo Slovenskej pošty nikdy takto "úslužne neukončila rozhovor". Básnik by povedal, že nevyštekla a neodišla.

Milý Slovak Telekom, je naozaj smutné, že zamestnanci Slovak Parcel Service musia denne roznášať 170 zásielok. Položme si otázku, čo by urobil Dalajláma. Určite by sa snažil úbohému pánovi pomôcť. Čo takto zmeniť dodávateľa, nech má menej zásielok a je spokojný? Asi po tom túži.

Ľahko sa môže stať, že ľudia si nebudú pamätať úslušnú pani v predajni Telekomu, ale toho v úvodzovkých úslužného doručovateľa. A možno si nevšimnú, že Slovak Telekom a Slovak Parcel Service sú dve rozdielne firmy, pričom jedna si zákazníkov váži a druhá ich asi má za hlupákov, ktorí kladú sprosté otázky a zbytočne ich zaťažujú svojimi trápnymi balíkmi, ktoré im musia doručiť. Toľká obeta.

 

Tvoj Ivan

 

PS: Nie, nemám rozleptanú slezinu. V druhom balíku bol ďalší mobík. Už mám doma Mobby Family. Zoberiem ich oboch na Magio pláž do Košíc - inak super letná akcia.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 03:21