Kampaní pre neziskové organizácie je obrovské množstvo a žiadnej z nich nie je možné uprieť šľachetné poslanie. Keď sa však pozrú na zadanie od neziskovky v droge5 je dosť slušná šanca, že vznikne niečo neobyčajne skvelé. Všeobecná ochota dať sa zaregistrovať do databázy darcov kostnej drene nebola ani v USA veľká. Hľadali spôsob, ako pripomenúť ľudom dôležitosť registrácie a zároveň nájsť menej komplikovaný spôsob na prihlásenie do databázy. Nakoniec, našli jednoduchú náplasť na tento problém. Úžasné a účinné riešenie uvidíte vo videu. Cannes Lion 2012 Grand Prix for Good a zlato v kategórii Direct.
Starší dôkaz geniality tejto new yorskej agentúry v oblasti dobročinnosti.
Vďaka najväčšiemu kreatívnemu festivalu pravidelne prebieha aj na Slovensku súťaž Cannes Predictions. V tomto ročníku Wiktor Leo Burnett vyhlásili aj kategóriu King of Blog. A na moje počudovanie sa mnou vybrané reklamy dosť podali na tie, ktoré sa páčili porote v Cannes. Vďaka tejto zhode náhod som dostal tento certifikát. Ďakujem :)

