Spôsobov, ako prebudiť uvedomelosť vodičov na cestách je veľa. Ten drsnejší spôsob sa vyskytuje často a argumentuje sa, že práve reálne zobrazenie rizík a následkov nehody zaúčinkuje najlepšie. Tento štýl je praktizovaný na Slovensku i v Čechách. Dá sa však aj inak.
Keď tvorcovia trošku popremýšľajú, tak spot môže byť prístupný i pre deti. Práca s emóciami je náročnejšia, ale veď o tom je sila nápadov. Predsa len, polopatistické prvoplánové nápady nie sú vrchol tvorivého umenia v reklame. Sila sa skrýva aj v headline. Väčšina ľudí, ktorí jazdia rýchlo nemajú pochybnosti o svojich šoférskych schopnostiach. Čo ak im nečakane skrížia cestu iné autá?
Austrália a Nový Zéland sú krajinami, ktoré udávajú tón reklamnom biznise. Pri agentúre Clemenger BBDO si už dlhšie všímam, že odvádzajú skutočne dobrú prácu. Pozrite sa na ich najnovší počin pre novozélandskú dopravnú agentúru.
Viac info o kampani nájdete tu, táto práca môže byť dobrou inšpiráciou aj pre naše úrady.
Bez zobrazenia skutočného auta a s veľmi jasným a silným odkazom. Staršia, ale rovnako excelentná reklama na používanie bezpečnostných pásov v aute.
Na AdArene som už písal o práci Clemenger BBDO.
Fantastic Delites - Delite-o-matic